Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Ελεονώρα Μελέτη «Περιμένω τον άντρα μου»



Η Ελεονώρα Μελέτη βρέθηκε στο εξομολογητήριο του Θέμη Γεωργαντά στην εκπομπή του MAD «OK@night» και μίλησε για την προσωπική της ζωή και όχι μόνο.

Τι είναι αυτό που αρέσει στην 33χρονη παρουσιάστρια του Star περισσότερο από το σεξ; «Το φαΐ και ο ύπνος. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ζυμαρικά και το ψάρι. Θεωρώ πως είναι καλύτερα από το σεξ επειδή τρως και δεν ακούς γκρίνια και κοιμάσαι και δεν σε ενοχλεί κανείς» δήλωσε ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν έχει εθισμούς στη ζωή της: «Δεν έχω εθισμούς στο ορκίζομαι. Καμία εξάρτηση. Δεν έχω τέτοια, τα ελέγχω απόλυτα».....


Ακόμη, τα τρία απαραίτητα του ιδανικού άντρα, σύμφωνα με την ίδια, είναι: «Να είναι δυναμικός, ειλικρινής και επικοινωνιακός συναισθηματικά, να επικοινωνεί δηλαδή τα συναισθήματά του πολύ […] Η περιαυτολογία (δεν μου αρέσει), το να μιλάει συνέχεια για τον εαυτό του και να μου πλασάρει τα λεφτά του» ενώ όταν της ζητήθηκε να βαθμολογήσει το sex appeal της και την ερωτική της ζωή είπε: «Από το 1 μέχρι το 10 νιώθω σέξι με βαθμό 3 και την ερωτική μου ζωή βάζω 7, οπότε 7+3=10».


Όσο για τον πιο αδιάφορο καλεσμένο της εκπομπής της ανέφερε: «Δεν θα πω όνομα, θα το αποφύγω. Επειδή ο άνθρωπος δεν ήταν κακός καλεσμένος. Γενικά υπάρχουν πρόσωπα που ενώ έχουν θέματα, ξαφνικά τους τυλίγει αυτό το πέπλο της υποτιθέμενης σοβαροφάνειας όταν βγαίνουν σε τέτοιες εκπομπές. Τους κάνεις μια ερώτηση και σε φέρνουν σε δύσκολη θέση τύπου “γιατί μου κάνεις αυτή την ερώτηση;” Ε γιατί σε κάλεσα; Να μιλήσεις για τι; Από τη στιγμή που ενδεχομένως δεν δουλεύει (το συγκεκριμένο πρόσωπο) αυτή την περίοδο… Να μην έχει να μιλήσει για τα επαγγελματικά του και να μην υπάρχει κάτι άλλο να πει, εκτός από τα θέματα της επικαιρότητας, και να σου λέει “μα γι’ αυτό με φωνάξατε;” Ε γιατί σε φωνάξαμε, για να μας πεις πως δεν έχεις δουλειά; […] Αδιάφορο δεν θεωρώ κανένα πρόσωπο από τη στιγμή που το έχεις υποψήφιο για καλεσμένο. Τύπου χαζοκαλεσμένο τον θεωρώ. Και μετά και "παπάδες" να έχει να πει δεν τον θέλω εγώ».

Όσο για τη συγκεκριμένη περίοδο που διανύει στην προσωπική της ζωή παραδέχτηκε: «Είμαι μόνη μου και γουστάρω πολύ. Το απολαμβάνω όσο δεν έχω απολαύσει τίποτα σε αυτή τη ζωή. […] Δεν θέλω καθόλου να ερωτευτώ, δεν θέλω καθόλου να κάνω γνωριμίες. Δεν θα θελα να μου συμβεί τώρα, γιατί περνάω απίστευτα» ενώ πρόσθεσε: «Θέλω να αλλάξω το ελάττωμα που έχω, να έχω πολύ μαύρη σκέψη. Ειδικά όταν ερωτεύομαι και έρχομαι κοντά με τον άλλον είναι η καταστροφή μου. Δεν το γουστάρω καθόλου, δεν μου αρέσει να είμαι ερωτευμένη». Τέλος, η Ελεονώρα Μελέτη τόνισε: «Προετοιμάζομαι για τη μεγάλη σχέση! Περιμένω τον άντρα μου! Αλλά θέλω ο άντρας μου να με βρει σωστή, όχι ψυχανώμαλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου