Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Βάσω Λασκαράκη: Θα έκανε ποτέ ομαδικό sex;



Η Βάσω Λασκαράκη που πρωταγωνιστεί στο "Σεσουάρ για Δολοφόνους" και στο σίριαλ "Κλεμμένα Όνειρα", μιλάει πρώτη φορά στο περιοδικό "People" τόσο ανοιχτά για το sex, ενώ απαντά και στην ερώτηση αν θα συμμετείχε σε ομαδική ερωτική πράξη...
Στην ερώτηση για το αν θα συγχωρούσε ποτέ την απιστία, απαντά: «Όχι. Δεν μου έχει συμβεί βέβαια ποτέ για να σου πω τι θα έκανα. Ή μπορεί να έχει συμβεί αλλά εγώ να μην το έχω μάθει. Δεν θα μπορούσα, λοιπόν, να συγχωρέσω την απιστία, γιατί είμαι άνθρωπος που μπορώ να προσπεράσω, αλλά όχι να ξεχάσω εύκολα»....

Η Βάσω δηλώνει πως δεν ψάχνει τα κινητά του Γιάννη Τσιμιτσέλη: «Εξάλλου, ποτέ ο Γιάννης δεν έχει δώσει το δικαίωμα να κάνω δεύτερες σκέψεις για κάτι ή να μπω δε τέτοιες περίεργες διαδικασίες.»
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει και για τη σεξουαλική της ζωή: «Θέλω να πιστεύω ότι δεν είμαι βαρετή σ’ αυτόν τον τομέα!», ενώ δεν διστάζει να απαντήσει και στην ερώτηση για το αν θα έκανε ποτέ ομαδικό σεξ: «Ε, όχι δα! Τι είναι αυτά που λες; Ας μείνουμε κεκλεισμένων των θυρών.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου