Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Κόντρα Χατζηνικολάου-Νέγκα στο Twitter!



Μια απλή απορία της Αθηναϊδος Νέγκα, είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια μικρή παρεξήγηση ανάμεσα σ΄εκείνη και τον Νίκο Χατζηνικολάου. Όλα ξεκίνησαν όταν η ραδιοφωνική παραγωγός και πρώην κριτής του “Just the Two of Us”, αναρωτήθηκε μέσω Twitter:

«Ο Χατζηνικολάου είναι ο πιο ευγενικός twitter της γης… Απαντάει σ΄όλους… όλους! Του στέλνω να δούμε… “Καλημέρα και καλή εβδομάδα κύριε Χατζηνικολάου. Είστε ο πιο ευγενής έλληνας twitter”», του πόσταρε....


«Ευχαριστώ αγαπητή φίλη!», της απάντησε ο δημοσιογράφος.

«Ελάτε τώρα… οι αγγλοσάξωνες έχουν παράδοση “καλημέρας” σε αγνώστους. Τα Βαλκάνια είναι πιο κακοτράχαλα», του ανταπάντησε η Αθηναϊς.

«Έχεις ζήσει στην ελληνική επαρχία;», την ρώτησε ο Νίκος Χατζηνικολάου.

«Όχι αλλά έχω δει επαρχιώτη στην Αθήνα και αγγλοσάξωνες. Ο Χατζηνικολάου νιώθει-μοιάζει Χατζηχρήστος; Χα…ή Mr Smith;» ήταν η ερώτηση της Αθηναϊδος.

«Νιώθω σαν εκείνους τους απλούς και αγαθούς ανθρώπους από την επαρχία, που όταν έρθουν στην Αθήνα λένε καλημέρα σε όλους! Χα, χα!» της απαντά.

«Χαχαχα! Μα εγώ το ξέρω! Εσείς μου είπατε κάτι άλλο…» του λέει εκείνη.

«Μάλλον έχεις άλλη εικόνα για μένα, απ΄αυτήν που έχω εγώ για τον εαυτό μου… Καλό απόγευμα αγαπητή Αθηναΐς», της ανταπαντά.

«Δεν είπα όμως κάτι. Μου απαντήσατε κάτι ευγενικά και σας ρώτησα αστειευόμενη. Τίποτα δεν υπέθεσα», του εξηγεί η Αθηναϊς.

«Το εγώ το ξέρω τότε, που κολλάει;» την ξαναρωτά ο Νίκος Χατζηνικολάου.

«Αχ… νομίζω είναι πολύ προφανές πως σας έστειλα καλημέρα και απάντησα σε κάτι χαριτωμένο όσο χαριτωμένα μπορώ» του ξαναλέει εκείνη.

«Σου στέλνω λοιπόν την ζεστή καλησπέρα μου και δηλώνω θαυμαστής σου!» της απαντά και πάλι ο δημοσιογράφος.

«Μα κι εγώ είμαι… και το εννοώ και μου κάνει εντύπωση το tweeting σας. Τόσο καιρό στις ειδήσεις είχατε το ρυθμό σας. Στα tweets, σε όλους μα όλους ταχύτατα. Καλό απόγευμα!» ήταν το τελευταίο σχόλιο της Αθηναϊδος.

«Η ταχύτητα σε άνδρα της ηλικίας μου δεν είναι προσόν…» ήταν το τελευταίο σχόλιο του Νίκου Χατζηνικολάου, ο οποίος ξεκαθάρισε πως δεν έχει τίποτα μαζί της και ίσα ίσα, του είναι πολύ συμπαθής.

Πηγή: star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου