Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Έλενα Κατρίτση Γιατί δεν έχει ξαναπαρουσιάσει δελτίο ειδήσεων;



Για την παρουσία της στην τηλεόραση όλα τα χρόνια της δημοσιογραφικής της πορείας, τον λόγο που αρνήθηκε να ξαναπαρουσιάσει δελτίο ειδήσεων, αλλά και για το ενδεχόμενο συμμετοχής της σε talent show μίλησε στο ένθετο «TV Έθνος» της εφημερίδας «Έθνος της Κυριακής», η Έλενα Κατρίτση....


Η οικοδέσποινα της εκπομπής «Προσωπικά» της ΝΕΤ ποτέ δεν ένιωσε έπαρση, εξαιτίας της παρουσίας της στην τηλεόραση: «Δεν είχα ποτέ το άγχος να είμαι απαραίτητα στο γυαλί, αλλά να είμαι σε έναν χώρο όπου μπορώ να κάνω καλά τη δουλειά μου. Πατούσα πάντα πολύ γερά στο έδαφος. Κι αν κάποτε κινδύνεψα (….), άρχισα να καταλαβαίνω πόσο επικίνδυνο μπορεί να γίνει το μέσο αν δεν το διαχειριστείς σωστά. Ήταν και πολύ λυπηρό να βλέπεις ανθρώπους που πιστεύουν ότι είναι το κέντρο του κόσμου κι όλοι οι άλλοι δορυφόροι γύρω τους» δήλωσε η ίδια.

Εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει παρουσιάσει δελτία ειδήσεων:  «Δεν με ενδιέφερε ποτέ η “ασφάλεια”. Ήξερα ότι αν συνέχιζα να λέω δελτία ειδήσεων, δεν θα ήμουν καλή- για τα δικά μου μέτρα- γιατί θα το έβλεπα ως διεκπεραίωση και όχι ως δημιουργία» εξομολογήθηκε και κρίνοντας τα σημερινά δελτία ειδήσεων, είπε: «Αυτό που εισπράττω ως θεατής είναι μια απέραντη ανακύκλωση μιζέριας και αδιεξόδων. Θα ήθελα κάπου ένα παράθυρο στην ελπίδα, μια καλή είδηση. Δόξα τω Θεώ, πάντα υπάρχουν, άλλο αν τις αγνοούμε επειδή δεν πουλάνε εξίσου».

Θα ήθελε ποτέ να συμμετάσχει σε κάποιο από τα talent shows της τηλεόρασης, όπως το "Dancing With The Stars" ή το “Ελλάδα έχεις ταλέντο”; «Τώρα, μεταξύ μας, πιστεύεις ότι θα υπήρχε μια περίπτωση στο εκατομμύριο να το έκανα; Τότε τι θα κρατούσα ως έκπληξη για τους δικούς μου ανθρώπους;» απάντησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου