Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Τιτίκα Στασινοπούλου: Ξανάσμιξε με την αδερφή της μέσω του Facebook!



Υστερα από δέκα ολόκληρα χρόνια ξαναβρήκε την αδελφή της μέσω Facebook. Τιτίκα Στασινοπούλου και Μάιρα Στασινοπούλου-Βαγιωνή άφησαν κατά μέρος τους όποιους εγωισμούς και γκρέμισαν τους τοίχους που υπήρχαν ανάμεσά τους. Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε η δημοφιλής ηθοποιός Τιτίκα Στασινοπούλου στην «Espresso», αποφάσισε με ένα κλικ να ξανακάνει «φίλη» την αδελφή της....

«Με την αδελφή μου είχαμε να μιλήσουμε πολλά χρόνια. Στη σελίδα μου στο Facebook έβλεπα συχνά το όνομά της στην κατηγορία «άτομα που μπορεί να γνωρίζετε». Κάποια στιγμή λοιπόν είπα “μωρέ, δεν αφήνεις τους εγωισμούς;” και της έστειλα αίτημα φιλίας» εξομολογείται η Τιτίκα Στασινοπούλου. Την επόμενη μέρα η αδελφή της ηθοποιού ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα και της έστειλε ένα τραγούδι, οι στίχοι του οποίου τη συγκίνησαν πολύ. «Μου έστειλε ένα κομμάτι της Μελίνας Ασλανίδου, το οποίο μιλάει για ανθρώπους που έχουν κάνει λάθη κι έχουν πονέσει. Ηταν πολύ συγκινητικό κι έκλαψα μόλις το άκουσα» συνεχίζει η ίδια.
Η Τιτίκα Στασινοπούλου υποστηρίζει πως πάντα σκεφτόταν την αδελφή της και την αγαπούσε, αλλά λόγω συνθηκών είχαν χαθεί. Κάποιος όμως έπρεπε να κάνει την υποχώρηση και να δει τα πράγματα με άλλο μάτι σβήνοντας τα παλιά. «Το γεγονός ότι δεν βλεπόμασταν και δεν μιλούσαμε δεν σήμαινε ότι δεν την αγαπούσα. Την είχα πάντα στη ζωή μου, στις προσευχές μου, στο μυαλό μου και ήθελα να είναι καλά. Εγώ έκανα το πρώτο βήμα και τώρα όλα είναι τέλεια με την αδελφή μου» συμπληρώνει με χαρά η δημοφιλής ηθοποιός.
Η Τιτίκα Στασινοπούλου έκανε πρόσφατα έναν ρόλο-γκεστ στη σειρά «Με λένε Βαγγέλη». Κατά τα άλλα δεν σχεδιάζει τίποτα από επαγγελματικής πλευράς, γιατί, όπως λέει, αυτό που την ενδιαφέρει πάνω από όλα είναι το να σταθεί η πατρίδα μας στα πόδια της. Οσο για την κρίση που περνάμε, δεν είναι για την ίδια μόνο οικονομική. «Η κρίση με έχει επηρεάσει, όπως όλους τους Ελληνες. Η αλήθεια όμως είναι ότι ως λαός είχαμε ξεφύγει πάρα πολύ από πλευράς αρχών και αξιών. Είχαμε επικεντρωθεί στο “εγώ” και ξεχάσαμε το “εμείς”. Ενδεχομένως είναι μια πολύ καλή ευκαιρία όλο αυτό το αρνητικό πράγμα που ζούμε να το γυρίσουμε και να το κάνουμε θετικό. Να φτιάξουμε τον εαυτό μας, να ακούσουμε τον συνάνθρωπό μας, να του δώσουμε το χέρι και να σταματήσουμε να λειτουργούμε σαν εαυτούληδες και πάρ’ τα όλα…» τονίζει.
Η ηθοποιός πιστεύει πως η απήχηση που έχουν τα τουρκικά σίριαλ στη χώρα μας οφείλεται στο γεγονός ότι δείχνουν τις αξίες και έναν τρόπο ζωής που έχουν οι γείτονές μας, ενώ εμείς τα έχουμε χάσει. «Αυτό αναζητεί κατά βάθος η ψυχή του Ελληνα και γι’ αυτό βλέπει αυτές τις σειρές. Εκεί βλέπεις ότι υπάρχει ένας σεβασμός στους ανθρώπους και στις αξίες. Εμείς, αντίθετα, έχουμε δήθεν εκμοντερνιστεί και λέμε “έλα, μωρέ, που θα φιλήσω το χέρι του παππού, αυτά είναι ξεπερασμένα, μελό και σαχλαμάρες…” Πρέπει να ξαναγίνουμε άνθρωποι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου