Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Μαρία Μενούνος: Η Μενεγάκη είναι Ελληνίδα Θεά!



Από τις πιο γνωστές Ελληνίδες παγκοσμίως και ένα πρόσωπο που μας κάνει πραγματικά περήφανους στο εξωτερικό για τις γνώσεις, την προσωπικότητα και τη γοητεία της,είναι  η παρουσιάστρια του αμερικανικού δικτύου NBC, Μαρία Μενούνος, η οποία ετοιμάζεται να χορέψει στο αμερικανικό Dancing with the stars.
«Πώς αισθάνεσαι με τη συμμετοχή σου στο «Dancing» ένα σόου ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ελλάδα ;»
«Το « Dancing with the stars» είναι πολύ δημοφιλές παγκοσμίως αλλά νομίζω ότι στην Ελλάδα είναι λίγο περισσότερο και ξέρω το γιατί: στην επιτροπή συμμετέχει ο διευθυντής του καναλιού που το προβάλλει, ο Γιάννης Λάτσιος, ο οποίος είναι και πρώην σύζυγος της Ελένης, πο
υ είναι Greek goddess, so beautiful… my God! ( «Ελληνίδα Θεά, τόσο όμορφη θεέ μου!». ) Πρόσφατα, τηλεφώνησα στη Μαριέττα ( σ.σ Χρουσαλά) και της ζήτησα να μου πει πως τα έβαλε πέρα με τις σκληρές πρόβες. Χριστέ μου πολύ επίπονο! Κάνω καθημερινή εξάσκηση και πονάει όλο μου το σώμα. Παρότι έκανα πάντα γυμναστική, γιόγκα και πιλάτες, ο χορός είναι ένα «σπορ» πολύ πιο απαιτητικό. Πιστεύω ότι η συμμετοχή μου στο « Dancing» θα μου χαρίσει ένα εντελώς διαφορετικό σώμα»....

«Πολλοί αναγνωρίσιμοι star της TV φοβούνται να τολμήσουν νέα πράγματα, εσύ όμως δεν φαίνεσαι να πτοείσαι. Πώς πιστεύεις ότι θα αντιδράσει το αμερικανικό κοινό που θα σε δει στο Dancing;»
«Το κοινό στις ΗΠΑ δεν είναι προκατειλημμένο, απεναντίας είναι πολύ cool. Σκέψου ότι στο «Dancing» φέτος θα συμμετάσχει η μυθική τενίστρια Μαρτίνα Ναβρατίλοβα… Γιατί λοιπόν να σοκάρω εγώ; Μου αρέσει να πειραματίζομαι, να παίζω με τους ρόλους, να ανακατεύω την τράπουλα, αλλιώς η ζωή είναι πολύ βαρετή. Επίσης, το άγχος μου είναι να χορέψω καλά, τίποτα άλλο. Γι’ αυτό θα με κρίνουν το κοινό και η κριτική επιτροπή. Δεν έχει νόημα, νομίζω, να βγω στη σκηνή και να μην είμαι σε φόρμα, να μην ξέρω τα βήματα, γιατί τότε θα εκτεθώ και θα απογοητεύσω. Στόχος μου είναι ό,τι κι αν κάνω να το κάνω καλά και επαγγελματικά, αλλιώς δεν έχει νόημα. Επειδή ξέρω ότι θα με βλέπετε και από την Ελλάδα, όσο να ‘ναι θέλω να είμαι καλή. ( γέλια) Έχω και την κριτική των γονιών μου, βλέπετε…
Πηγή : Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου