Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Η τελευταία συνέντευξη-αποκάλυψη του Κώστα Καρρά



Ο αξέχαστος πρωταγωνιστής του θεάτρου και της τηλεόρασης, Κώστας Καρράς, είχε αποκαλύψει το δράμα του στον δημοσιογράφο Αλέξη Τερζή σε μια συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο "CIAO" την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου του 2012...
Για πρώτη φορά τότε εκμυστηρεύτηκε δημόσια ότι δίνει μάχη τους τελευταίους μήνες για τη ζωή του, καταβεβλημένος από την επάρατη νόσο. Σας παραθέτουμε το περιεχόμενο της τελευταίας συνέντευξης του Κώστα Καρρά:

«Είχα καρκίνο στον προστάτη και προχώρησε τώρα και έκανε μετάσταση στα κόκαλα. Κάνω χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες. Είναι κάτι αρκετά σοβαρό.» Σιωπηλά και μόνος του, στο σπίτι του στο Καστρί, ανεβαίνει ο Κώστας Καρράς τον προσωπικό του Γολγοθά με συνοδοιπόρους του τα στενά μέλη της οικογένειάς του.
Ο 73χρονος πρωταγωνιστής του θεάτρου και της τηλεόρασης επέλεξε να βιώσει τη δοκιμασία μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τους φίλους του από τον καλλιτεχνικό χώρο. Καθημερινότητά του πλέον αποτελούν οι επισκέψεις σε νοσηλευτικό ίδρυμα για να υποβληθεί σε χημειοθεραπεία και ακτινοβολίες για να αντιμετωπιστεί η αιφνίδια μετάσταση της επάρατης νόσου. Το 2006, μετά από ενοχλήσεις που ένιωθε, υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις, μέσω των οποίων διαγνώστηκε ότι πάσχει από καρκίνο του προστάτη.
Παρά την απαραίτητη θεραπευτική αγωγή που ακολούθησε ο καταξιωμένος ηθοποιός, η νόσος έκανε μετάσταση στα οστά του το τελευταίο χρονικό διάστημα. Ο γοητευτικός άντρας του θεάτρου, που τα κοριτσόπουλα ούρλιαζαν όταν τον έβλεπαν και του έσκιζαν τα πουκάμισα ενώ εκείνος έπαιζε Σέξπιρ, σηκώνεται πλέον δύσκολα από το κρεβάτι και αρκείται στις απολύτως απαραίτητες κινήσεις μέσα στο σπίτι.
«Δεν χάνω τη διάθεσή μου» «Δεν θα έλεγα ότι είμαι στα καλύτερά μου. Είμαι σε τέτοιο χάλι αυτή τη στιγμή, που δεν μπορώ ούτε να μιλάω. Δεν έχω απόλυτα τις δυνάμεις μου, αλλά μπορώ να μετακινούμαι.» Λόγια που τα πνίγει ο πόνος ενός ανθρώπου που ανήκει στη σπάνια λίγκα των ηθοποιών που έγιναν πρωταγωνιστές με το «κα­λημέρα» δίπλα σε ιερά τέρατα της εποχής, όπως η Έλλη Λαμπέτη. - Τι υποστηρίζουν οι θεράποντες γιατροί;
«Οι γιατροί μου λένε ότι εντάξει, δεν είναι τίποτα. Θα περάσει. Βεβαίως και μου έχουν πει ότι θα αντιμετωπιστεί με τις θεραπείες. Έχει κάνει μετάσταση στα κόκαλα, στον προστάτη δεν το προλάβανε γιατί ήταν πρωτογενές. Δεν χάνω τη διάθεσή μου, είναι ανεβασμένη η ψυχολογία μου. Θα βγω νικητής.» «Τώρα είναι δύσκολη η καθημερινότητά μου» Ο Κώστας Καρράς είναι από τους καλλιτέχνες που έχει βραβευτεί ουκ ολίγες φορές για την ανθρωπιστική του δράση. Είναι επίτιμος πρόεδρος στο «Χαμόγελο του Παιδιού» από το 1994. Από το 2000 μέχρι το 2007 είχε εκλεγεί βουλευτής με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.
Είναι παντρεμένος με την ηθοποιό Αγγελική Μπαρούτσου και έχει ένα γιο, τον Βασίλη. Φτιαγμένος «από χώμα, φωτιά και νερό», όπως έχει πει γι’ αυτόν ο Βασίλης Διαμαντόπουλος, ζει απομονωμένος το προσωπικό του δράμα και υπόσχεται πως θα ανακάμψει και θα επιστρέψει στο σανίδι δυνατός και ανανεωμένος. «Είναι κάτι αρκετά σοβαρό. Κοιτάξτε, είχα καρκίνο στον προστάτη πριν από έξι χρόνια, προχώρησε και έκανε μετάσταση στα κόκαλα. Όχι ότι δεν θεραπεύεται, αλλά ταλαιπωρούμαι πάρα πολύ. Κάνω κάποιες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες. Δεν το ξέρεις αν θα κάνει μετάσταση αλλού. Να εύχεσαι να μην το πάθεις.»
Πώς είναι σήμερα η καθημερινότητά σας; «Σηκώνομαι μόνος μου χωρίς βοήθεια. Έχω συνεχή επαφή με τους γιατρούς μου. Έχω πολλούς φίλους από το χώρο, αλλά δεν μου αρέσει να βλέπω πολύ κόσμο. Τώρα είναι δύσκολη η καθημερινότητά μου.» - Περιμένουμε εναγωνίως τη στιγμή που θα σας ξαναδούμε να επιστρέφετε στο χώρο. «Τηλεοπτικά δεν νομίζω να με δείτε, γιατί δεν με ζητάνε, αλλά… Κοιτάξτε, είμαι ο άνθρωπος που έκανε το πρώτο ελληνικό σίριαλ. Θέατρο θα κάνω το συντομότερο. Έχω συζητήσει με κάποιο θεατρικό επιχειρηματία. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο όμως ακόμα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου