Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Το θεωρώ προσβλητικό και ηλίθιο να λένε ότι υποστηρίζω τη Φαίη»

 Την απάντηση της σε όσους θεωρούν ότι υποστηρίζει τη Φαίη Σκορδά από συμφέρον δίνει η Σταματίνα Τσιμτσιλή. «Η Φαίη είναι στη θέση του Πέτρου Μπούτου ή έχει τις αρμοδιότητες του; Θεωρώ όλη αυτή την ιστορία τόσο ανούσια, τόσο ηλίθια και μόνο εκ του πονηρού θα μπορούσε κάποιος να τη σκέφτηκε....
Ο κόσμος ξέρει πολύ καλά ότι η Φαίη δεν έχει τις αρμοδιότητες του Πέτρου Μπούτου ούτε μου έκοβε μισθό για να λέω καλά πράγματα. Το θεωρώ βαθιά προσβλητικό και ηλίθιο προς το πρόσωπο μου. Δηλαδή τι είναι η Φαίη; Λύνει και δένει στο Mega και μου είπε υποστήριξε με να πάω καλά και του χρόνου θα σε φτιάξω;». Όσο για τον αν της έχει προτείνει να τη βοηθήσει επαγγελματικά λέει: «Πώς να με βοηθήσει; Να με πάρει στην εκπομπή της; Δεν μου το έχει προτείνει. Κι ούτε το έχουμε συζητήσει. Η Φαίη είναι δίπλα μου ως φίλη. Αν χρειαστεί να μου σταθεί και ως συνεργάτιδα ο χρόνος θα δείξει».

Πηγή: tv έθνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου