Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Αθηνά Οικονομάκου: «Με εκνευρίζει η αγένεια και η ασέβεια στους άνδρες»


Όλα τα είπε η Αθηνά Οικονομάκου στον Πέτρο Κωστόπουλο. Η πρωταγωνίστρια από τη «Ζωή της Άλλης», αποκάλυψε ότι το μόνο κοινό στοιχείο που έχει με την κακιά «Ξένια», είναι ο δυναμισμός της: «είμαι αποφασιστική, δυναμική, τολμηρή και ο, τι αποφασίσω το κάνω».

Την ίδια στάση κρατάει και στις προσωπικές της σχέσεις: «Είμαι αρκετά ζηλιάρα όταν μου δοθεί δικαίωμα. Όχι έτσι γενικά και αόριστα». Εκτός από ζηλιάρα, αποκάλυψε ακόμα ότι είναι «νευρική και πολύ δοτική». Ωστόσο όπως είπε χαριτολογώντας, «μικρή είμαι ακόμα, κάποια στιγμή θα διορθωθώ».


Στους άντρες, την εκνευρίζει η αγένεια: «μου αρέσει πολύ η ευγένεια. Το χειρότερο που μπορείς να μου κάνεις είναι να μου μιλήσεις απότομα, σαν να γνωριζόμαστε χρόνια, και με αγένεια ή ασέβεια. Με τρελαίνει».

Ένα από τα βασικά της χαρακτηριστικά είναι και ο τσαμπουκάς: «είμαι σκληρό, απότομο, αυθόρμητο και παρορμητικό κορίτσι, και έχω πολλές αντοχές».

Τι την κέρδισε στον Βραζιλιάνο σύντροφο της Ραούλ με τον οποίο είναι τους τελευταίους μήνες μαζί; Όχι μόνο η ομορφιά, αφού για την νεαρή ηθοποιό «δεν έχει καμία σχέση. Είναι θέμα κουλτούρας. Οι Βραζιλιάνοι δεν έχουν αυτά τα λόγια και την υπερβολή του Έλληνα. Είναι πιο ξεκάθαροι, παρόλο που δεν φαίνεται. Πάλι καλά».

Μεγαλωμένη στη Σκάλα Λακωνίας, παιδί μικρομεσαίας οικογένειας με μπαμπά καπετάνιο, περιέγραψε τα παιδικά της χρόνια: «πάθαινα κατάθλιψη όταν έφευγε ο μπαμπάς μου για ταξίδι», στον οποίο όπως είπε είχε και έχει ακόμα πολύ μεγάλη αδυναμία.

Όσο για τα media; Προσπαθεί να κρατάει τις αποστάσεις της, αφού δεν θέλει «η θεία μου και η πρώτη ξαδέρφη στο χωριό να ξέρουν ότι έχω γκόμενο και να το συζητάνε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου