Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Ευγένια Μανώλιδου «Ευτυχώς που τα παιδιά μου δεν είδαν το βίντεο»

 Μέσα από τη στήλη της στο «10 με 1 Μαζί», η Ευγενία Μανωλίδου σχολίασε το θέμα που έχει προκύψει με τη μεταξοτυπία του Θεόδωρου Μανωλίδη για την οποία φέρεται να έχει ποζάρει γυμνή....


Η 36χρονη παρουσιάστρια τόνισε ότι δεν ενοχλήθηκε τόσο από τις εν λόγω φήμες, όσο από τον τρόπο που αυτές αναπαράχθηκαν από κάποιο κανάλι. «Εξαρτάται από το πώς προβάλλεται το ρεπορτάζ, όχι από το τι λέει» είπε. «Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ ότι εγώ είμαι στον πίνακα αυτό. Είχε φτάσει στα αυτιά μου η φημολογία και είχα φροντίσει να ενημερώσω ότι είναι μια μεταξοτυπία, μια καλής ποιότητας φωτοτυπία ενός έργου που είχε γίνει πριν το 1980, οπότε δεν θα μπορούσα να είμαι εγώ σε αυτό το έργο. Αν ήμουν, δεν θα είχα κανέναν πρόβλημα να το παραδεχτώ, γιατί θεωρώ ότι δεν υπάρχει καμία χυδαιότητα σε αυτό το έργο, νομίζω ότι είναι ένα εξαιρετικά ευαίσθητο και τρυφερό έργο» συνέχισε.

Για τον δημιουργό της μεταξοτυπίας -και πρώην σύζυγό της- η Ευγενία Μανωλίδου εξήγησε: «Επειδή με αυτόν τον άνθρωπο έχω ζήσει πολλά χρόνια, όταν μου περιέγραψαν αυτό το έργο γιατί δεν το είχα δει, είπα πως είμαι σίγουρη πως αυτό το έργο εντάσσεται στην πρώιμη περίοδο του Μανωλίδη -από τις αρχές του ‘70 μέχρι το ‘80. Εν πάση περιπτώσει, αυτό δεν έγινε σεβαστό και συνέχισε να αναπαράγεται με ένα τρόπο πολύ χυδαίο και προσβλητικό προς εμένα. Το θέμα δεν είναι αν είμαι εγώ ή δεν είμαι -δεν με πειράζει και να ήμουν- αλλά ο τρόπος με τον οποίο αναπαράχθηκε ήταν πάρα πολύ προσβλητικός. (…) Ο δε καλλιτέχνης, όταν του το είπα αυτό χθες -γιατί λείπει στο εξωτερικό και δεν το ήξερε- έγινε έξαλλος! Γιατί δεν μπορείς να συγκρίνεις το έργο ενός καλλιτέχνη στην πρώιμη περίοδό του με αυτό μιας περιόδου που είναι στο απόγειο της καριέρας του. Οι πίνακές του είναι τελείως διαφορετικοί από το ‘90 και μετά. Ας μην παρασύρεται ο κόσμος και πιστεύει ότι αυτό είναι ένα έργο του 1995 -που για μένα είναι η υψηλότερη καλλιτεχνικά περίοδος του καλλιτέχνη- ενώ αυτό είναι ένα έργο ανώριμο και άγουρο, γιατί ήταν πολύ νέος όταν το έκανε. (…) Δεν θέλω να παρασυρθεί ο κόσμος νομίζοντας ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο του Μανωλίδη». Παράλληλα, όταν ο Σπύρος Χαριτάτος τη ρώτησε αν με τον Θεόδωρο Μανωλίδη διατηρεί επικοινωνία, εκείνη παραδέχτηκε: «Βεβαίως! Κάθε μέρα επικοινωνούμε, για άλλα πράγματα βέβαια».

Τέλος, σχολίασε: «Εμένα με ενόχλησε ο τρόπος, ήταν πολύ προσβλητικός. Ήταν σαν να λένε “πάρτε το και βάλτε το στον τοίχο σας και…”, δεν θέλω καν να το επαναλάβω. (…) Έχω εξαιρετική αίσθηση του χιούμορ, έχω δεχτεί πολλά πράγματα με πάρα πολύ χιούμορ αλλά αυτό πραγματικά ήταν πολύ προσβλητικό και κάνω το σταυρό μου που εκείνη την ώρα που έπαιξε το βίντεο τα παιδιά μου ήταν στο δωμάτιό τους και διάβαζαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου