Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Η αγγελία γάμου της Καραβάτου και του Κατσούλη


 Νόμιζες ότι θα ξεφύγεις απο την Οχιά της δημοσιογραφίας την Αλίθωρη; Νόμιζες ότι δε διαβαζω όλες τις εφημερίδες; Νόμιζες πώς μόνο τα social περιοδικά με αφορούν;Σε γελάσανε Καραβάτου. Επειδή εσύ είσαι η παρουσιάστρια εκείνη που δε θέλει να προκαλεί με την προσωπική της ζωή... Επειδή επέλεξες μέρα Παρασκευή να δημοσεύσεις την Αγγελιά του Γάμου σου...Επειδή επέλεξες την εφημερίδα ΑΥΓΗ...πίστευες ότι θα μου ξεφύγεις...Ε όχι λοιπόν...Εδώ σε έχω μαγκιόρα μου...Κυρίες και κύριοι αυτή είναι η Αγγελία...αναγγελία του Γάμου της Κατερίνας και του Κρατερού η οποία δημοσιεύτηκε στις Εφημερίδα Αυγή στις 24/6/2011...Τα παιδιά γράφουν... 

"Ο Κατσουλης Θανασης Κρατερος του Ανδρεα και της Ουρανιας το γενους Καλλιδη, που γεννηθηκε στην Γενευη Ελβετιας και κατοικει στη Φιλοθεη και η Καραβατου Κατερινα του Ιωαννη και της Αγγελικης το γενους Αναγνωστακη που γεννηθηκε στην Θεσαλονικη και κατοικει στη Φιλοθεη προκειται να παντρευτουν και ο γαμος θα γινει στον Δημο Φιλοθεης". Πρόκειται βεβαίως για τον πολιτικό τους γάμο καθώς ο πελαργός τους πρόλαβε και το κοριτσάκι τους άλλαξε όλα τους τα σχέδια...Κι επειδή λογικά θα είμαι εκεί...θα σας έχω πολλά νέα την ημέρα που θα γίνει...Λογικά
 μετά το τέλος της εκπομπής...Λογικά ανάμεσα στις 15 Ιουλίου με 15 Αυγούστου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου