Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Ελεονώρα Μελέτη:Η "αμαρτωλή" εξομολόγηση στον Θέμη Γεωργαντά


 Στις δέκα καθιερωμένες δύσκολες ερωτήσεις του παιχνιδιού «It's a sin-Confide in me!» απάντησε η Ελεονώρα Μελέτη στον Θέμη Γεωργαντά, καλεσμένη στην εκπομπή του στο Mad, το βράδυ της Δευτέρας. Η 32χρονη παρουσιάστρια, αφού δήλωσε πως είναι αμαρτωλή, δεν δίστασε να δώσει ειλικρινέστατες απαντήσεις σε όλα όσα τη ρώτησε ο οικοδεσπότης του «Ok@Night».

Δόξα ή χρήμα και γιατί; «Χρήμα, γιατί το θέμα είναι να περνάς καλά. Με τη δόξα δεν περνάς καλά, πίστεψέ με. Κι εξαρτάται από τι πράγμα θα κάνεις τη δόξα. Αλλά εμένα δεν με νοιάζει ούτε η δόξα ούτε η υστεροφημία. Το χρήμα είναι ένα μέσο να σε βοηθήσει να περάσεις καλά. Δεν θα σε κάνει ευτυχισμένο, αλλά από αυτά τα δύο θα διάλεγα το χρήμα»...


Από ποιον έχεις απωθημένο να πάρεις συνέντευξη κι αν τα κατάφερνες, τι θα ρωτούσες; «Δεν έχω απωθημένο να πάρω συνέντευξη από κάποιον. Εμένα μου αρέσει να παίρνω συνέντευξη από πρόσωπα που είναι διαχρονικές αξίες, είτε είναι στην επικαιρότητα για κάποιον συγκεκριμένο λόγο» είπε και συμπλήρωσε πως ένας από αυτούς είναι ο John Bon Jovi και θα τον ρωτούσε πιο πολύ για τα προσωπικά του, όχι για θέματα καριέρας:«Είναι τόσα χρόνια παντρεμένος με τη γυναίκα του, είναι από το κολλέγιο μαζί. Θα προσπαθούσα να του πάρω μια συνέντευξη που δεν θα έβγαινε ποτέ στη δημοσιότητα και θα το εξασφάλιζα για να μου απαντήσει ειλικρινά, να μου απαντήσει σε ερωτήματα όπως αν τον απάτησε η γυναίκα του ποτέ. Όλα αυτά τα ωραία».

Ποιο είναι το πιο ακραίο πράγμα που έχεις κάνει για έναν άντρα; «Έχω ταξιδέψει 19 ώρες, τον έχω δει δυο λεπτά κι έχω επιστρέψει. Με το πλοίο είχα πάει, ήταν αργό και βασανιστικό και το μέρος ήταν η Φολέγανδρος. Την εποχή που η Φολέγανδρος δεν ήταν της μόδας. 19 ώρες πήγαινε-19 ώρες έλα. Μέχρι να αδειάσει το πλοίο, εγώ ήμουν έξω και του μιλούσα και όταν επιβιβάστηκαν οι επιβάτες στο πλοίο, ξαναμπήκα μέσα και ξαναγύρισα».

Ποια είναι η χειρότερη τηλεοπτική σου στιγμή μέχρι σήμερα; «Μια μέρα που έλεγα δελτίο ειδήσεων στον ΑΝΤ1, μπλόκαρε το autocue και δεν είχα μπροστά μου το χαρτί του καιρού. Eίχε κολλήσει το σύμπαν, η γεννήτρια κι έπρεπε απλά να πω τον καιρό.  Άρχισα κι έλεγα ασυναρτησίες που αν κάποιος άκουγε τον καιρό και ήταν αγρότης ή ψαράς, θα καταλάβαινε πως έλεγα άλλα αντί άλλων».

Σου δίνουν ένα τεράστιο χρηματικό για να κάνεις μια γυμνή φωτογράφηση με τους καλύτερους επαγγελματίες σε ένα περιοδικό. Θα το έκανες; «Ναι, θα έκανα. Όχι πρόστυχη. Υπάρχει και το καλλιτεχνικό γυμνό, το οποίο το βλέπεις και μένεις με το στόμα ανοιχτό γιατί είναι έργο τέχνης. Αυτό μπορώ να το κάνω και τσάμπα, δεν χρειάζεται να μου δώσουν 500.000 ευρώ για να το κάνω. Αν πραγματικά υπάρξει μια πρόταση με έναν εξαιρετικά μεγάλο καλλιτέχνη φωτογράφο και είναι γυμνό, χωρίς να είναι γυμνό και είναι ένα καταπληκτικό κόνσεπτ, μια φανταστική φωτογράφηση, θα πω ναι» είπε και παραδέχτηκε αμέσως μετά πως έχει κάνει στο παρελθόν γυμνισμό σε παραλία.

Κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε σχέσης σου, ποια είναι η μεγαλύτερη κατινιά που έχεις κάνει σε μια σχέση; «Έχω παρακολουθήσει, εννοείται. Παρακολουθούσα επί 5 ώρες τις πατούσες του αγαπημένου μου. Διότι είχα περάσει σε μια πολυκατοικία, απέναντι από τη δική του, αυτός ήταν στον πέμπτο, εγώ είχα ανέβει στον έβδομο και κοιτούσα προς τα κάτω. Αυτός ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι κι έβλεπα τα πόδια του. Πέντε ώρες το έκανα αυτό το πράγμα. Το έκανα για να δω αν μου έχει πει αλήθεια σε κάποια πράγματα κι αν είναι μέσα στο σπίτι. Αλλά ήταν τόσο κύριος... ένιωσα τόσο κιτς όταν το έκανα» είπε και μετά συμπλήρωσε τα λεγόμενά της με μια ακόμα κατινιά: «Για χάρη μιας φίλης μου, έχω μεταμφιεστεί σε delivery, έχω πάρει μια πίτσα από πιτσαρία και έχω πάει να την παραδώσω. Ήθελα να δω αν εκείνος ήταν με τον κολλητό μέσα ή με γκόμενα».

Ποια είναι η μεγαλύτερη χυλόπιτα που έχεις φάει στη ζωή σου;«Δεν έχω φάει χυλόπιτα, αλλά έχω νιώσει έρωτα που δεν έχω εξομολογηθεί ποτέ, γιατί φοβάμαι μήπως φάω χυλόπιτα. Ήμουν καψούρα, τον ήθελα πολύ, αλλά δεν του το είπα ποτέ. Αν δεν δω ενδιαφέρον από τον άλλον, δεν εκδηλώνομαι ποτέ. Κι όχι μόνο αν δεν δω ενδιαφέρον, αλλά και διεκδίκηση από τον άλλον δεν εκδηλώνομαι. Δηλαδή, ο άλλος θα πρέπει να διεκδικήσει κιόλας. Δεν κάνω ποτέ την πρώτη κίνηση».

Σε ποιον από αυτούς που βγαίνουν στην τηλεόραση θα πήγαινες γλυκά και θα τον χτυπούσες στον ώμο, λέγοντάς του ότι τώρα πρέπει να ξεκουραστεί λίγο; «Στον πρωθυπουργό μας. Τον λυπάμαι τελευταία. Είναι το πρώτο πρόσωπο που μου ήρθε στο μυαλό».

Με ποιον celebrity δεν θα ξανασχολιόσουν ευχαρίστως ποτέ ξανά στην «Πρωινή Μελέτη»; «Δεν θέλω να το πω, αλλά υπάρχει ένα πρόσωπο. Αυτό που δεν θα ξαναπαίξω ποτέ. Θα το καταλάβεις» είπε γελώντας.

Έχεις υπάρξει το τρίτο πρόσωπο σε μια σχέση, είτε ως θύτης είτε ως θύμα; «Ναι, έχω υπάρξει θύμα. Θύτης θέλω να πιστεύω ότι δεν έχω υπάρξει. Δηλαδή, ακόμα και σε μια περίπτωση που η σχέση μου ξεκίνησε πολύ γρήγορα μετά τον χωρισμό του άλλου από την πρώην κοπέλα του, δεν θέλω να συνέβη. Δεν μπορώ να μοιράζομαι με έναν άλλον άνθρωπο. Το θεωρώ τραγικό και για να το κάνεις θα πρέπει να είσαι και αξιολύπητος. Δεν μπορώ και να ερωτευτώ τέτοιους ανθρώπους. Αλλά έχω υπάρξει θύμα και μάλιστα στην πρώτη μου σχέση. Και μάλιστα, μετά από μια εκ βαθέων εξομολόγηση που είχα με μια κοπέλα ένα βράδυ που είχα βγει να πιω το πoτό μου, ανακάλυψαμε πως είχαμε σχέση με τον ίδιο άντρα. Εκείνη τα είχε μαζί του ενάμισυ χρόνο κι εμείς ήμαστε μαζί δυο!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου