Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Γιώργος Λιάγκας «Η Μενεγάκη αξίζει τα χρήματα που παίρνει»



Στις εγκαταστάσεις του καινούριου του εστιατορίου που ετοιμάζεται να ανοίξει στη Βουλιαγμένη συνάντησε η κάμερα του Star τον Γιώργο Λιάγκα.

Υπέγραψε τελικά το συμβόλαιο για το «Πρωινό Mou» για την επόμενη χρονιά; «Δεν έχουμε υπογράψει, έχουμε συμφωνήσει προφορικά. Έχουμε δώσει τα χέρια. Δεν έχουμε υπογράψει, αυτό είναι τυπική διαδικασία. Με αυτά ασχολούνται οι δικηγόροι... είναι άκομψα όλα αυτά. Εξάλλου, θεωρώ ότι τα συμβόλαια παίζουν πολύ λίγο ρόλο στην τηλεόραση. Δηλαδή το θέμα είναι πότε δίνεις τα χέρια», είπε ο γνωστός παρουσιαστής.


Δέχθηκε κι άλλη μείωση -50% αυτή τη φορά- στον μισθό του λόγω κρίσης; «Ποτέ δεν ετέθη τέτοιο θέμα. Ποτέ δεν έγινε συζήτηση για τόσο μεγάλες μειώσεις. Σίγουρα υπήρξαν κάποιες περικοπές και στον δικό μου μισθό, της Φαίης, αλλά και στο budget της εκπομπής. Αλλά τέτοιες ώστε να είμαστε όλοι ικανοποιημένοι και να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και του χρόνου για να κάνουμε ένα καλό πρωινό», δήλωσε. Το γεγονός ότι η Ελένη Μενεγάκη (φημολογείται πως) αμείβεται με 100.000 ευρώ το μήνα και θα συνεχίσει με αυτό το ποσό και του χρόνου χωρίς περικοπές-κι ας είναι τρίτη στις προτιμήσεις του κόσμου- είναι κάτι που δεν ενοχλεί τον 42χρονο παρουσιαστή: «Τα αξίζει η κοπέλα, γιατί τα έχει φέρει τόσα χρόνια, έτσι; Καλώς ή κακώς, είναι αυτό που έχω πει και παλιότερα. Η Μενεγάκη είναι η Μενεγάκη. Έχει ένα brand τέτοιο που πάνω της μπορούν να επενδύσουν διαφημιστικές εταιρείες, μπορεί να στηριχθεί ένα κανάλι διαφημιστικά σε εκείνη. Το ότι είναι τρίτη είναι απόλυτα φυσιολογικό μετά από τόσα χρόνια εκπομπής».

Φοβάται ως αντιπάλους του τον Γιώργο Παπαδάκη και τον Χρήστο Φερεντίνο; «Δε φοβάμαι τίποτα. Σέβομαι τους πάντες στην τηλεόραση. Τι να πω εγώ για τον Γιώργο Παπαδάκη; Ο Γιώργος Παπαδάκης είναι από τα πιο συμπαθή τηλεοπτικά πρόσωπα που έχει η ελληνική τηλεόραση. Είναι μεγάλος δάσκαλος. Αυτό που κάνουμε τώρα εμείς, την πιο χαλαρή και αυθόρμητη τηλεόραση, μας την δίδαξε ο Γιώργος Παπαδάκης. Γιατί παρά το ότι είναι άνθρωπος της ενημέρωσης έκανε πιο χαλαρά και ανθρώπινα και άμεσα τη δουλειά του. Από την άλλη και ο Χρήστος Φερεντίνος είναι κι εκείνος από τους πιο συμπαθείς», ήταν η απάντηση του Γιώργου Λιάγκα.

Τι πιστεύει για την Ευγενία Μανωλίδου; Έχουν κόντρα μεταξύ τους; «Την έχω καλέσει στο εστιατόριο μου. Δεν έχω καμία κόντρα με τη Μανωλίδου. Μου αρέσει κιόλας να την πειράζω, γιατί μου αρέσει και να μου απαντάει. Θεωρώ ότι είναι ευφυής άνθρωπος η Ευγενία και το έχω ξαναπεί ότι παρά το γεγονός ότι δεν πήγε καλά στον ΑΝΤ1 φέτος, έχει τηλεοπτικό μέλλον και ταλέντο», εξομολογήθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου