Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Αποκλειστικό:Η Αγγελική Τσίντα μιλάει για την αποχώρηση της από το Blue Sky.Για την παρέα του "Δέστε τους".Και για το νέο της τηλεοπτικό βήμα!!



 Η Αγγελική Τσίντα ανήκει στη νέα γενιά παρουσιαστών.Ξεχώρισε την φετινή χρόνια μέσα από τη συχνότητα του Blue Sky.Και έγινε ευρέος γνώστη μέσα από την εκπομπή του Alpha "Δέστε τους" όπου και σάρωσε όλα τα" λάδι πασούμια" αλλά και τη "Χρήση τηλεόραση".Σας παρουσιάζω την Αγγελική Τσίντα!!

Αγγελική είσαι ένα νέο πρόσωπο της τηλεόρασης.Σε γνωρίσαμε φέτος μέσα από την καθημερινή εκπομπή του Blue Sky "Όμορφη Μέρα". Πριν λίγες μέρες ενημερωθήκαμε πως η συνεργασία με το Blue Sky λύθηκε. Μίλησε μας για αυτήν την εμπειρία. Ποιοι ήταν οι βασικοί λόγοι αποχώρησης σου από την εκπομπή; 

Αγγελική: "Αγαπώ τη δημοσιογραφία και τη τηλεόραση και αυτός είναι ο λόγος που αποχώρησα από τη συγκεκριμένη εκπομπή.θεωρώ ότι  πρέπει να κάνουμε τηλεόραση όταν έχουμε να δώσουμε πράγματα στο κόσμο.Όταν μπορούμε και εκτελούμε σωστά την ιδιότητα μας.Ήθελα  μια εκπομπή αμιγώς δημοσιογραφική που να έχει ερεθίσματα life style δεν μου  αρέσει το τηλεmarketing.Βασική διαφωνία είχα με τη παραγωγή.Και η διαφωνία αυτή εκδηλωνόταν με πολλές εκρήξεις που η παιδεία μου δεν επέτρεπε.Όλα έχουν τα όρια τους και την αξιοπρέπεια τους.Θέλω να ευχαριστήσω τη Χριστιάννα Κοχλατζή και τη Μένια Κούκου για τη στήριξη.Δύο φοβερά παιδιά που στις δυσκολίες δήλωσαν παρούσες.Το καλό είναι ότι επανέρχομαι δυναμικά με μια πολύ καλή τηλεοπτική αφορμή.  πρέπει να κάνουμε τηλεόραση όταν έχουμε να δώσουμε πράγματα στο κόσμο.Όταν μπορούμε και εκτελούμε σωστά.

Διαβάστε παρακάτω την συνέχεια.....


Μαζί με εσένα από την εκπομπή "Όμορφη Μέρα" αποχώρησα και η συνεργάτιδες σου Μένια Κούκου και Χριστίαννα Κοχλατζή,η συμπαρουσιάστρια σου Κατερίνα Ευαγγελίνου παρέμεινε και ανέλαβε την παρουσίαση της εκπομπής.Μιλήσατε καθόλου με την Κατερίνα Ευαγγελίνου;Γιατί παρέμεινε σε μια εκπομπή όπου οι βασική ομάδα και συνεργάτες αποχώρησαν;


Αγγελική:Την εκπομπή δημοσιογραφικά την έστησα από τον Ιούλιο η Κατερίνα ήταν από πέρισυ και δεθήκαμε πολύ.Είχαμε διαφορετικές προσεγγίσεις και είχε πλάκα.Η Κοχλατζούλα μου και το Κουκάκι μου (έτσι φωνάζω τις φίλες μου)ήταν δίπλα μου από τη πρώτη στιγμή.Με στηρίζουν όπως και εγώ σε ότι και να κάνουμε. Παρόλα αυτά σχετικά με το ότι εκπομπή συνεχίζεται έχω να πω ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό.Υπήρξε βέβαια μία έκπληξη αλλά όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα.Είναι ευχάριστο για μένα να βλέπω ότι κρατιέται ένα επίπεδο παρ όλες τις συνθήκες.και αναφέρομαι σε διαφορετικές οπτικές.Μπορώ να σου πω ότι τη πρώτη μέρα δεν την είδα.Έτρεχα με το demo από το νέο μου βήμα παρόλα αυτά ήμουν σίγουρη για τη δομή και τη θέση των συμμετεχόντων δε περίμενα κάτι διαφορετικό.Με τη Κατερίνα φυσικά και μιλήσαμε.Μετά από κλήση στο κινητό μου της έστειλα ένα μήνυμα που πιστεύω της έδωσε δύναμη.Δυσκολευτήκατε στην αρχή.Η Κατερίνα έκανε την εκπομπή περί συ μένα δικό της άτομο με τη φίλη οπότε όπως καταλαβαίνεις το ότι ξεκίνησα εγώ στο τιμόνι της εκπομπής αυτό δημιουργούσε μια δυσκολία.Είναι ένα εξαιρετικό παιδί που παλεύει μόνη της με ήθος.Αυτό με κέρδισε.Εύχομαι τα καλύτερα.

Βασικός Λόγος που αποχώρισες ήταν πως η εκπομπή δεν ήταν τόσο δημοσιογραφική όσο εσύ ήθελες και δεν έβγαινε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.Θεωρείς ότι ένα μικρό κανάλι όπως το Blue Sky δεν μπορεί να βγάλει μια δημοσιογραφική εκπομπή όπως αυτές των μεγάλων καναλιών;

Αγγελική:Το bluesky είναι ένα πού αξιοπρεπές κανάλι αν δεν ήταν δε θα το επέλεγα.Διαφωνούσα με τη παραγωγή είχαμε διαφορετικές οπτικές.Οι εκρήξεις δεν με εκφράζουν, η ανθυποκουλτούρα επίσης και δεν αναφέρομαι τόσο σε πρόσωπα όσο σε συνθήκες και καταστάσεις.Θέλω να κάνω τηλεόραση με σεβασμό στον τηλεθεατή.Θέλω και βάζω στόχο ο κόσμος ,σε ότι τουλάχιστον έχει να κάνει με τη δουλειά μου,να διασκεδάζει να ενημερώνεται να ψυχαγωγείται και να μην εγκλωβίζεται σε λανθασμένα πρότυπα.Η τηλεόραση δεν είναι μπατε σκύλοι αλέστε.Καλύτερα όσοι δε το χουν να κάθονται σπίτι τους.Αυτό θα έκανα κ εγώ....


Σε γνωρίσαμε και σε μάθαμε μέσα από την απογευματινή εκπομπή του Alpha "Δέστε τους" όπου σε στηρίξανε πολύ και σε προβάλανε πολύ.Τι έχεις να πεις στην ομάδα του "Δέστε τους";Πιστεύεις πως αυτή η προβολή σε βοήθησε;

Αγγελική:Σου μιλάω πραγματικά  είμαι ευγνώμων για τη στάση του Μουτσινά.Δεν έλεγε πάντα καλά.Έπαιρνα δύναμη.Αισθανόμουν ότι υπάρχει κατανόηση για τη προσπάθεια.Όταν τον γνώρισα κατάλαβα γιατί σκίζει.Κάτι τέτοιες προσωπικότητες χρειάζεται η τηλεόραση.Ταλέντο πρωτογένεια και καλή διάθεση.Αναγνωρίζω τη βοήθεια και εύχομαι να ανταποδώσω.Τους ευχαριστώ πολύ.

Πιστεύεις πως μπορείς να τα καταφέρεις στο δύσκολο και αβέβαιο χώρο της τηλεόρασης;
 Η δυναμική και η προσπάθεια μετράει.Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τη δική σου προσπάθεια την Χριστάννα Κοχλατζή τη Μένια Κούκου,το Νάσο Γουμενίδη.Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στην Ζήνα Κουτσελίνη  και φύσικα και την οικογένεια μου που ειναι πάντα δίπλα μου.Θα τα πούμε σύντομα!



Τι να περιμένουμε από εσένα Αγγελική Τσίντα;Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;

Αγγελική:Η αλήθεια είναι ότι δε μπορώ να πω πολλά αλλά έρχεται κάτι που πιστεύω είναι με τις βάσεις που επεδίωκα .Δόξα το Θεό!


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αγγελική Τσίντα για τη συνέντευξη που μου παραχώρησε.Εύχομαι πραγματικά κάθε επιτυχία σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

Tv Story!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου