Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Κατερίνα Καραβάτου Τα συγκινητικά λόγια για την εγκυμοσύνη της


 Ναι, θα παντρευτεί σύντομα, ναι, βλέπει παράξενα, τρελά, ασύλληπτα όνειρα, ναι, έχει εξωφρενικές απορίες και ήθελε να μάθει τις αναπνοές του τοκετού πριν κλείσει τον τέταρτο μήνα. Στ’ αλήθεια, η πραγματική ζωή της Κατερίνας Καραβάτου είναι πολύ σουρεάλ για να χωρέσει στην τηλεόραση.

Ποια ήταν η πιο συγκινητική στιγμή της εγκυμοσύνης σου μέχρι τώρα;
Το έχω ξαναπεί, νομίζω, αλλά ήταν η πρώτη φορά που άκουσα την καρδούλα του μωρού στον υπέρηχο. Μιλάμε για κλάμα και συγκίνηση hardcore. Ακόμα και τώρα έχω την ίδια αγωνία. Τις προάλλες είχαμε φύγει από την Αθήνα για Σαββατοκύριακο και είχα πολλές ώρες να το «ακούσω». Ψιλοανησύχησα. Ξάπλωσα σε έναν καναπέ, ακίνητη, και του μιλούσα για να καταλάβω τι συμβαίνει, αν όλα είναι εντάξει, περιμένοντας να κουνηθεί. Όταν κουνήθηκε, άρχισα να κλαίω γοερά – και τώρα που σ’ το λέω, να, μπορεί να βάλω πάλι τα κλάματα. Λέω, αν τώρα που είμαι επτά μηνών συμπεριφέρομαι έτσι, όταν θα γεννηθεί με το καλό, τι θα κάνω; Σε τι παράνοια πρόκειται να φτάσω;



Φουσκώνεις, βαραίνεις, πρήζεσαι και όλα αυτά οn air, μπροστά στις κάμερες. Η ματαιοδοξία σου δεν δοκιμάζεται;
Όχι, το βρίσκω πολύ φυσικό. Προς το παρόν, το μόνο πράγμα που έχω δει και έχω «μαγκώσει» λίγο είναι η κυτταρίτιδα στα πόδια μου, που παλιά δεν είχα – είναι το μόνο που έχω δει να αλλάζει πάνω μου και δεν μ’ αρέσει. Αλλά δεν με νοιάζει πάρα πολύ. Ούτε τα κιλά που έβαλα ούτε που δεν μπορώ να φορέσω τακούνι.

Γάμος θα γίνει αυτό το καλοκαίρι;
Ναι, θα γίνει ένας πολιτικός γάμος, πολύ κλειστός και ιδιωτικός. Περιμένω με χαρά το θρησκευτικό, για να μπορέσω να γλεντήσω λίγο. Καταλαβαίνεις – με την κοιλιά το συρτό δεν το χορεύεις εύκολα.



Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου