Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Ελένη Φουρέιρα: «Η showbiz ασχολείται με ό,τι της δίνεις»


 «Σίγουρα η προσωπική ζωή (σ.σ. ενός επωνύμου) είναι μέρος της showbiz, αλλά νομίζω ότι η showbiz ασχολείται με ό,τι της δίνεις» δηλώνει η Ελένη Φουρέιρα σχετικά με το κατά πόσο η ίδια προβάλλει (ή και προβάλλεται) μέσα από την προσωπική της ζωή. «Αν της δίνεις τραγούδια, θα ασχοληθεί με τα τραγούδια, αν της δίνεις προσωπική ζωή μόνο με την προσωπική ζωή ασχολείται. Εγώ δεν έχω επιδιώξει ποτέ να εμφανίσω την προσωπική μου ζωή. Όχι ότι κρύβομαι για κάτι, δεν έχω πρόβλημα… Απλώς, θα ήθελα το επίκεντρο να είναι η δουλειά μου. Με ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό που κάνω. Δεν το κάνω για πλάκα ούτε από ψώνιο ούτε για να γίνω διάσημη. Νομίζω ότι στις μέρες μας το πιο εύκολο είναι να γίνεις διάσημος. Μ’ ένα σκάνδαλο γίνεσαι διάσημος. Εμένα με ενδιαφέρει να τραγουδάω. Είναι το όνειρο της ζωής μου, κι αυτό θέλω να κάνω…».
Πηγή: Glam

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου