Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Βίκυ Χατζηβασιλείου «Αν είχα κάνει πλαστική θα το έλεγα»



Δεν ξέρω ποια εικόνα τής ταιριάζει, αλλά ένα είναι σίγουρο: Ξέρει να κολυμπάει στα βαθιά χωρίς να φοβάται τους καρχαρίες-κριτικούς και τα δύσπιστα πιράνχας. Και όχι μόνο επιπλέει αλλά πετάει και πάνω από τα κύματα, ψηλά. Ακριβώς όπως και στους δείκτες της AGB....



Ο χρόνος που περνά σε φοβίζει;
Βεβαίως. Στο μέτρο του ότι κάποτε δεν θα μπορώ να κάνω αυτά που κάνω σήμερα. Όταν θα γίνω 50 ή 60, θα μπορώ να παίζω beach volley; Να τρέξω σε μια παραλία; Να ανέβω τα βουνά με τα παιδιά μου; Φοβάμαι, γιατί δεν θα έχω το ελεύθερο να επιλέγω τις στιγμές μου.

Έχεις απατήσει το σύζυγό σου;
Ερωτικά ή σεξουαλικά; Κοίτα, μου αρέσει η εγκεφαλική και η ψυχική επαφή ασχέτως φύλου. Μου αρέσει επίσης να με φλερτάρουν. Ως εκεί όμως.

Το τελευταίο διάστημα γίνεται πολύς ντόρος γύρω από το αν υποβλήθηκες ή όχι σε χειρουργική επέμβαση. Τελικά, ποια είναι η αλήθεια;
Θεωρώ ότι είναι μαγκιά να το παραδέχεσαι, γι’ αυτό αν είχα κάνει θα το έλεγα. Ωστόσο, δεν έκανα, ούτε θα έκανα ποτέ.



Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου