Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Η Kendra Wilkinson εξομολογείται… «Επιστρέφω στον παλιό, καλό μου εαυτό»



Εχουν περάσει δύο χρόνια αφότου γέννησε τον γιο της Hank και ουσιαστικά τώρα η Kendra Wilkinson αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά για την περιπέτειά της με την επιλόχεια κατάθλιψη και να αποφασίσει να ξανακερδίσει τον παλιό της εαυτό.

 «Μόλις γέννησα, ένιωσα ότι έπρεπε να γίνω ένας άλλος άνθρωπος. Επρεπε να γίνω συντηρητική, να ντύνομαι περισσότερο και γενικώς να γίνω κάποια άλλη» εξομολογήθηκε στο περιοδικό People κατά τη διάρκεια ενός pool πάρτι στο Λας Βέγκας....


«Τώρα όμως που το κορμί μου γίνεται όπως ήταν πριν, αρχίζω και εγώ να νιώθω καλύτερα και να επανακτώ τις ισορροπίες μου».

Εκμυστηρεύτηκε δε ότι πέρασε πολύ σοβαρά το στάδιο της επιλόχειας κατάθλιψης, ευτυχώς όμως όχι σε τέτοιο στάδιο που να θέλει να βλάψει την οικογένειά της. «Υπήρξα σωστή μαμά παρά το πρόβλημα και έκανα όλα όσα χρειάζονταν, απλώς ήμουν σε βαριά κατάθλιψη. Η μητρότητα είναι τεράστια αλλαγή και σε μένα ήρθε πολύ απότομα».

Η 26χρονη Wilkinson εκτιμά ότι το πρόβλημα προέκυψε επειδή έστρεψε όλη της την προσοχή στον γιο της και παραμέλησε τον εαυτό της, σε συνδυασμό με τα δημοσιεύματα που μίλαγαν για το σώμα της και τα κιλά της.

Εκλεισε τη συνέντευξή της λέγοντας: «Είμαι ξανά η Kendra που όλοι γνώρισαν από την έπαυλη του Playboy, μόνο που τώρα είμαι λίγο πιο ώριμη…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου