Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΟΚ στην Πάτρα!!!Συνελήφθη για κλοπιμαία γνωστή Πατρινή πορνοστάρ



Η Πατρινή πορνοστάρ Β.Ι., η οποία είχε συμμετάσχει σε ταινία πορνό πέρυσι, συνελήφθη την Παρασκευή το βράδυ από την Ασφάλεια Πατρών στην ευρύτερη περιοχή του Υπεραστικού ΚΤΕΛ. Μέχρι στιγμής το κατηγορητήριο δεν έχει ανακοινωθεί ωστόσο είναι η δεύτερη φορά που η Β.Ι. έχει περιπέτειες με την Αστυνομία. Σύμφωνα πάντως με τις πρώτες πληροφορίες την σταμάτησαν άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ, οι οποίοι σε έλεγχο που διενέργησαν βρήκαν πάνω της αντικείμενα (ένα playstation κ.α.) τα οποία αποτελούν προϊόντα κλοπής. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως, η 22χρονη υπέδειξε στους Αστυνομικούς σημείο όπου βρέθηκαν και άλλα κλοπιμαία. Η κοπέλα αργότερα αφέθηκε ελεύθερη.
Πέρυσι η Πατρινή πορνοστάρ είχε συλληφθεί για κατοχή ναρκωτικών....
Μάλιστα τότε έλεγε:
«Είμαι συνένοχη στο έγκλημα. Ο αδελφός μου είναι χρόνιος χρήστης ναρκωτικών ουσιών και εγώ του έδινα χρήματα για τη δόση του. Δεν μπορούσα να τον βλέπω έτσι. Βρισκόμουν στο στέκι μου, σε ένα Internet καφέ στην Κυψέλη, όταν ήρθε ο αδελφός μου μαζί με έναν φίλο του για να του δώσω λεφτά.
Ο Βασίλης είναι ετεροθαλής αδελφός μου και του έχω μεγάλη αδυναμία. Μπορεί να είναι 28 χρόνων, μεγαλύτερος από εμένα, αλλά έχει τόσα προβλήματα που χρειάζεται στήριξη από όλους. Είναι χρόνιος χρήστης ναρκωτικών ουσιών και πάντα ερχόταν και μου ζητούσε λεφτά. Δεν είχα, ούτε έχω τη δύναμη να του αρνηθώ.
Έτσι, όταν το απόγευμα της Τετάρτης ήρθε με τον φίλο του, μπήκα στο αυτοκίνητο και του έδωσα κάποια χρήματα. Μετά μπήκα στο Internet καφέ, αλλά πριν προλάβω να καθίσω ήρθαν αστυνομικοί.
Με ρώτησαν τι σχέση είχα και τι έδωσα στο “παλικάρι” και εγώ αμέσως τους είπα όλη την αλήθεια. Ότι έδωσα λεφτά στον αδελφό μου, ο οποίος είναι χρήστης ναρκωτικών ουσιών». Πηγή: thebest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου