Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Μύρωνας Στρατής Πρόταση γάμου στη Μαίρη Συνατσάκη;



Στα γυρίσματα του καινούριου του βίντεο κλιπ για το τραγούδι «Μικρή μου αγάπη», συνάντησε η κάμερα της «Πρωινής Μελέτης», τον Μύρωνα Στρατή. Ο 29χρονος τραγουδιστής αναφέρθηκε στη σχέση του με τη Μαίρη Συνατσάκη και το ενδεχόμενο να παντρευτούν σύντομα, αλλά και στην πρόταση συμμετοχής του για το «Just the 2 of us».

Η σχέση του με την 27χρονη παρουσιάστρια δεν είναι, όπως λέει το συγκεκριμένο τραγούδι «μικρή αγάπη»: «Στο τραγούδι (ο στίχος) λέγεται με λίγο εγωιστικό τρόπο. Αλλά εμένα οι εγωισμοί στις προσωπικές μου σχέσεις, δεν μου αρέσουν. Ούτε στις ερωτικές μου σχέσεις, ούτε με τους φίλους μου. Προσπαθώ να κάνω πίσω. Επειδή η φύση μου είναι να είμαι αρκετά κάθετος και κάπως απόλυτος, προσπαθώ αυτό να το μαζεύω»....


Σκέφτηκαν μέσα στο καλοκαίρι να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας; «Είμαι πολύ μικρός ακόμα. Είμαι μόνο 29, έχω μέχρι τα 30 τουλάχιστον 4 μήνες ακόμα, οπότε δεν σκέφτομαι τίποτα για γάμους και για όλα αυτά. Ο γάμος είναι μια δέσμευση, αλλά δεν το έχω σκεφτεί καθόλου αυτό το θέμα ακόμα» είπε.

Ο ίδιος, πάντως, στηρίζει τη σύντροφό του, σε όλες τις επιλογές που κάνει: «Έχει πάρα πολύ καλή κρίση κι ένστικτο, είναι πολύ ικανή και οι επιλογές της είναι τέλειες».

Του έγινε πρόταση να συμμετέχει στον δεύτερο κύκλο του «Just the 2 of us»; «Η αλήθεια είναι πως στους περισσότερους καλλιτέχνες, απ’ έξω-απ’ έξω, έχει φτάσει κάτι. Φέτος δεν μου είπε εμένα κάποιος κάτι, αλλά πέρυσι. Όχι επίσημα, όμως. Απλά θα ήθελα προς το παρόν να μην μπερδέψω τον κόσμο με τι ακριβώς κάνω. Η τηλεόραση με τρομάζει λίγο, η μεγάλη έκθεση. Οπότε δεν θα τολμούσα να κάνω κάτι τέτοιο. Δεν είμαι αρνητικός, τα βλέπω αυτά τα προγράμματα και μου αρέσουν. Όμως με τρομάζει το να είμαι μέσα σε τόσο μεγάλη θεαματικότητα» δήλωσε και πρόσθεσε: «Έχω ένα πρόβλημα με τη δημοσιότητα, είμαι ντροπαλός είναι η αλήθεια. Αυτή τη στιγμή θέλω να μείνω αποκλειστικά ως τραγουδοποιός»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου