Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Γιώργος Τσαλίκης "Πέρασα έναν εφιάλτη"



Ώρες αγωνίας πέρασε ο Γιώργος Τσαλίκης, τη Δευτέρα, αφού ένα πολύ αγαπημένο του πρόσωπο έκανε μια πολύ σοβαρή χειρουργική επέμβαση.

Ο 35χρονος τραγουδιστής, που έχει συνηθίσει να μοιράζεται ό, τι του συμβαίνει με τους φίλους και τους θαυμαστές του μέσω twitter, έκανε το ίδιο και αυτή τη φορά, λέγοντας αρχικά το πρωί της Δευτέρας: «Δύσκολη μέρα… στείλτε μου λίγη θετική ενέργεια».

Λίγες ώρες αργότερα και αφού πολλοί του είχαν στείλει πολλά θετικά μηνύματα, αποκάλυψε το λόγο για τον οποίο ήταν θλιμμένος: «Ευχαριστώ πολύ για όλη τη θετική ενέργεια που μου στείλατε. Δεν έχω μάθει να σας κρύβομαι. Ο πιο δικός μου άνθρωπος έκανε ένα επείγον χειρουργείο. Και δόξα τω Θεώ όλα πήγαν καλά! Τίποτα στη ζωή μας δεν είναι δεδομένο… Σας αγαπώ!»...


Η επόμενη μέρα, βρήκε τον Γιώργο Τσαλίκη πιο ευδιάθετο και χαρούμενο, αλλά και ανακουφισμένο αφού όλα πια εξελίχθηκαν καλά αν και είχε μείνει άγρυπνος για 26 ώρες: «Καλημέρα… Η χθεσινή μέρα ήταν σαν εφιάλτης που ξυπνάς ξαφνικά και όλα έχουν περάσει. Σήμερα είναι μια καινούρια μέρα και κάνω πάλι αυτό για το οποίο γεννήθηκα. Δίνω όλη μου την καλή ενέργεια σε εσάς που τόσο απλόχερα μου τη χαρίσατε χωρίς να ξέρετε λεπτομέρειες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου