Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Δημοφιλής ηθοποιός σε απόγνωση: «Βγάζω 50 ευρώ τη μέρα και μου έρχονται χίλια φέσια»



Σε απόγνωση βρίσκεται γνωστός ηθοποιός: «Πάμε από το κακό στο χειρότερο. Οι μισθοί έχουν πέσει και θα πέσουν κι άλλο. Κι αυτοί συνεχίζουν να κάνουν ασκήσεις επί χάρτου. Και πως θα ζήσει ο κόσμος; Κι εγώ δεν είμαι άνθρωπος του κινήματος "Δεν πληρώνω-Δεν πληρώνω", αλλά τελικά εκεί θα καταλήξω. Βγάζω 50 ευρώ τη μέρα και μου έρχονται χίλια φέσια. Ε, δεν πληρώνω και εγώ. Έτρωγα φασόλια για να είμαι εντάξει αλλά όταν συνεχίστηκε δεν άντεξα. Κόντευα να τρελαθώ και ξαφνικά έκανα ένα κλικ», λέει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή στο "Καρφί" του ο...
Γιάννης Μποσταντζόγλου...
...και συνεχιζει: «Πως θα γίνει δηλαδή; Θα κλέψω; Θα σκοτώσω; Τι να κάνω; Σαν κι εμένα είναι ένα εκατομμύριο άνθρωποι. Ανεβάζουν το καλάθι της νοικοκυράς, ανεβάζουν τους φόρους και σου κατεβάζουν τους μισθούς. Και θα φτάσεις να παίρνεις 500 ευρώ και σου λένε: «Πλήρωσε 5.000!» Κι ο κοσμάκης πως θα πληρώσει; Η οικογένειά μου πως θα ζήσει; Ούτε φασόλια δεν θα έχουμε να φάμε στο τέλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου