Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Αγγελική Ηλιάδη: «Ονειρεύομαι τον γάμο μου και τον περιμένω!»



H Αγγελική Ηλιάδη μιλά στο περιοδικό "HELLO!" για τον σύντροφό της Κώστα Μηλιωτάκη, για το πως ονειρεύεται τον γάμο της, τι την γοητεύει στον γιο της, αλλά και τι της λείπει για να ολοκληρώσει την ευτυχία της...
«Θέλουμε πολύ να παντρευτούμε. Ο γάμος μας θα έρθει γρήγορα αλλά ακόμα δεν έχουμε καταλήξει σε επίσημη ημερομηνία. Ονειρεύομαι και περιμένω αυτή τη στιγμή. Τα έχω σκεφτεί όλα στο μυαλό μου. Θέλω να είναι ένας πολύ απλός και όμορφος γάμος», δηλώνει για το γάμο.
Η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι το μόνο που της λείπει είναι ένα παιδάκι ακόμα: «Ένα ακόμα παιδάκι νιώθω ότι θα ολοκλήρωνε την ευτυχία μας. Και εγώ και ο Κώστας το θέλουμε πάρα πολύ και μακάρι να συμβεί το συντομότερο δυνατό. Άλλωστε το προστάζει και ο γιος μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου