Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Νανά Παλαιτσάκη: «Εγώ και ο ψυχίατρος»



 Η Νανά Παλαιτσάκη είναι μια δυναμική γυναίκα που ανακαλύπτει συνεχώς καινούργια πράγματα. Έπειτα από είκοσι δύο χρόνια στον χώρο της δημοσιογραφίας, επιχείρησε έναν καινούργιο τρόπο έκφρασης που δεν είναι άλλος από την συγγραφή ενός βιβλίου. Για πρώτη φορά, η δημοσιογράφος αποφάσισε να μοιραστεί με το κοινό όλα όσα έχει περάσει και το πώς τα έχει ξεπεράσει. «Τώρα είμαι έτοιμη για τα πάντα. Ότι μπόρεσα εγώ μπορείς να το κάνεις και εσύ, εύκολα», αναφέρει μέσα στο βιβλίο της με τίτλο «Εγώ και ο ψυχίατρος» , το οποίο κυκλοφορεί από τις εκδρόσεις Λιβάνη. «Τον τρόπο που ξόρκισα τους δικούς μου δαίμονες έπρεπε να τον διαδώσω....
Το κατάλαβα όταν σύρθηκα στον πάτο. Όσο κατρακυλούσα τα συμπτώματα γινόντουσαν πιο έντονα: θλίψη, ενοχές, απαξία, βουλιμικές κρίσεις, άσχημος ύπνος, αδυναμία συγκέντρωσης, φόβος, πανικός και το κυρίαρχο, αδυσώπητο πρόβλημα ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ δεν υπήρξα «αρκετή» για κανέναν». Η Νανά μέσα από τις σελίδες του βιβλίου της ξεδιπλώνει την ζωή της και τα βιώματά της, τα οποία την οδήγησαν μπροστά σε ένα γαλακτερό τζάμι ιατρείου. Όταν η πόρτα άνοιξε, εκείνη οδηγήθηκε στην απελευθέρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου