Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Λάμπης Λιβιεράτος: «Η πρεμούρα του Έλληνα είναι αν χώρισα ή αν τσακώθηκα με τη γυναίκα μου εγώ;»



Για την «έκρηξή» του στην εκπομπή των ΛιάγκαΣκορδά μίλησε ο Λάμπης Λιβιεράτος, ο οποίος εξήγησε και τους λόγους για τους οποίους δεν θέλει το Μέσα να ασχολούνται με την προσωπική του ζωή. «Ε, ναι λοιπόν, τους είπε «χώρισα». Επειδή χώρισα! Για να πάψουν να μου βγάζουν την Παναγία για να πω σώνει και καλά ένα προσωπικό μου δεδομένο» δήλωσε η τραγουδιστής στο «Καρφί» και συνέχισε: «Όλα έχουν ένα όριο. Δηλαδή μες στην κρίση και τον ζόφο η πρεμούρα του Έλληνα είναι αν χώρισα ή αν τσακώθηκα με τη γυναίκα μου εγώ; Έλεος! Και δεν θέλω να μιλώ δημόσια για τα προσωπικά μου γιατί έχω δυο καλά παιδιά που μεγάλωσαν και καταλαβαίνουν τα πάντα. Και επειδή μπορεί να διαταραχθεί η ψυχική του ηρεμία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου