Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ναταλία Γερμανού «Νομίζω έχω υπάρξει νούμερο»



Απολαυστική, εξομολογητική, αληθινή, γεμάτη χιούμορ, με απόλυτο αυτοσαρκασμό και με μία απάντηση έτοιμη να βγει από τα χείλη της...απολαύστε την!

Έχεις νιώσει στην πορεία σου ότι κινδυνεύεις να γίνεις νούμερο;
Στο Dream Show ήμουν λίγο νούμερο. Με σήκωνε ο Μικρούτσικος και έδειχνα τα φορέματά μου και έλεγα συνέχεια βλακείες στα παιδιά «Είσαι ο επόμενος Νταλάρας, Πάριος». Τα βλέπω καμιά φορά και λέω «Χριστέ μου, δεν είναι δυνατόν!». Όταν βλέπω κάποια παλιά αποσπάσματα του εαυτού μου, νομίζω ότι έχω υπάρξει νούμερο. Όσο πιο μικρός είσαι σε ηλικία, τόσο ο παρορμητισμός συνδέεται με την ανωριμότητα και σε σπρώχνει να λες και να κάνεις πράγματα που φλερτάρουν με την αμετροέπεια. Όσο ο καιρός περνάει σοβαρεύεσαι. Όχι τελείως, γιατί είσαι ο εαυτός σου, αλλά προσπαθείς να δείχνεις ότι καταλαβαίνεις πως μεγαλώνεις...


Βλέποντας τη Σίσσυ τώρα, διαπίστωσες πράγματα για εκείνη που δεν τα είχες δει όταν συνεργαζόσασταν;
Διαπίστωσα και σιγουρεύτηκα ότι η Σίσσυ έκανε πάρα πολύ καλά με αυτό το βήμα της.

Της άξιζε να ήταν νωρίτερα κεντρική παρουσιάστρια; Στο Μες στην Καλή Χαρά, δύο χρόνια, δεν ήταν.
Δεν ήταν, αλλά σαφώς της άξιζε και της αξίζει. Και ως συμπαρουσιάστρια ήταν εξαιρετική. Είχαμε ένα τετράγωνο με τη Σίσσυ, τον Παύλο και τον Θέμη με χημεία. Και ξαφνικά φύγανε οι δύο πολύ βασικές γωνίες, και μου λείπουν.

Η Έλενα Παπαβασιλείου θα καταφέρει κάποια στιγμή να έχει τη θέση της Σίσσυς, την αναγκαιότητά της;
Πιθανόν, ύστερα από χρόνια, όταν θα έχει κάνει τα τηλεοπτικά χιλιόμετρα της Σίσσυς, αλλά και πάλι αυτό θα το κρίνουν οι τηλεθεατές και τα κανάλια, γιατί αυτοί πιστεύω ότι χρίζουν κεντρικούς και μη κεντρικούς παρουσιαστές και αποφασίζουν τη διάρκεια.

Φαίη και Σίσσυ. Παλεύουν για τον τίτλο της «βασίλισσας»;
Δεν νομίζω ότι έχουν στο μυαλό τους τέτοιους τίτλους ή ότι πιστεύουν σε βασιλείες. Νομίζω ότι το θέμα της βασιλείας της πρωινής ζώνης έληξε με τη μετακόμιση της Ελένης Μενεγάκη.

Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου