Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Χριστίνα Παππά «Έχω χωρίσει γιατί το ήθελε ο γιος μου»



Από «νοικοκυρά» στο Real Housewives, χορεύτρια στο «Dancing On Ice». H 42χρονη ηθοποιός εξηγεί στο People γιατί έφτασε ένα βήμα πριν από την αποχώρηση από το show και γιατί δεν θέλει να ξαναπαντρευτεί.

Για πολλά νεαρά αγόρια είσαι από τις πιο σέξι γυναίκες. Σε κολακεύει αυτό;
Όλες οι γυναίκες κολακεύονται όταν ξέρουν ότι αρέσουν, είτε ο θαυμασμός προέρχεται από 20άρη είτε από 50άρη.
Κι εμένα, λοιπόν, μου αρέσει.

Θα έκανες ξανά σχέση με μικρότερο;
Έχω μάθει να λέω «ποτέ μη λες ποτέ». Επίσης, δεν είναι ότι επιλέγω μικρότερους, απλώς έτυχε και είχα μια φορά σχέση με μικρότερο άντρα. Από εκεί και πέρα, δεν τίθεται θέμα ηλικίας για μένα στον έρωτα. Μπορεί να ερωτευτώ κάποιον που είναι 80 χρόνων, μπορεί να είναι και κάποιος 30άρης – διότι 20 χρόνων αποκλείεται να είναι....


Ποια είναι η μεγαλύτερη διαφορά ηλικίας που είχες σε μια σχέση;
Ήμουν με έναν άντρα 13 χρόνια μικρότερό μου.

Ο γιος σου έχει διαφωνήσει με κάποια από τις σχέσεις σου;
Ναι, βέβαια. Μου το έδειξε, το κατάλαβα και αυτός ήταν ο λόγος που χώρισα από μια σχέση που είχα.

Όταν ο γιος σου φέρνει κάποια κοπέλα στο σπίτι, την αξιολογείς;
Αυτό που με ενδιαφέρει να είναι ευτυχισμένο το παιδί μου. Από εκεί και πέρα, είμαι λίγο «πουριτανή». Παρόλο που καπνίζω, παρακολουθώ αν η κοπέλα του καπνίζει, αν πίνει, πώς μιλάει, πώς συμπεριφέρεται. Είμαι, εν μέρει, «κακιά
πεθερά», αλλά από την άλλη ο Δημήτρης είναι προσγειωμένο παιδί και ξέρει τι γυναίκα πρέπει να έχει δίπλα του.

Θα έκανες ξανά αποκαλυπτική φωτογράφιση, όπως αυτές του παρελθόντος;
Ναι, γιατί όχι; Θα έκανα, αλλά με πολλά ρετούς. (γέλια) Μέσα σε δύο χρόνια το σώμα μου άλλαξε πάρα πολύ. Δεν ξέρω τι έφταιξε, αλλά δεν είμαι αυτή που ήμουν και δεν αισθάνομαι όπως αισθανόμουν στο παρελθόν. Γι’ αυτό και χαίρομαι που συμμετέχω τώρα σε αυτό το show, γιατί είναι ένα είδος γυμναστικής για μένα.

Περισσότερα στο People που κυκλόφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου