Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Φαίη Σκορδά: Οι τύψεις, το στρες και ο σχολιασμός του κόσμου



Δεν θυμίζει καθόλου μαμά που έχει περάσει επιλόχεια κατάθλιψη. Η Φάιη Σκορδά ανοίγει τα χαρτιά της στο περιοδικό InStyle και μιλά τα συναισθήματα της μητρότητας, τις τύψεις αλλά και τον σχολιασμό του κόσμου όταν την κοιτούσαν που θήλαζε τον μπέμπη της. «Γενικά είχα μια πολύ καλή εγκυμοσύνη, ο Γιώργος ήταν μαζί μου από και την ώρα του τοκετού ήταν όλοι κοντά μου. Λίγες μέρες μετά ο Γιώργος χρειάστηκε να μπει στο νοσοκομείο, εκεί ήταν που ένιωσα τρομερή ανασφάλεια», αποκαλύπτει και συνεχίζει: «Το πιο δύσκολο είναι ότι επέστρεψα ενώ θήλαζα και ο αποκλειστικός θηλασμός είναι δύσκολο πράγμα όταν δουλεύεις....
Έβγαζα γάλα, υπολόγιζα να υπάρχουν οι απαραίτητες δόσεις στην κατάψυξη, αλλά όταν ο μικρός έτρωγε πάντα λίγο παραπάνω, έπρεπε να βγάλω κι άλλο γάλα, όλο αυτό μου δημιουργούσε τύψεις και στρες», ομολογεί ενώ αποκαλύπτει πως αυτό που την τρέλαινε ήταν ο θηλασμός εκτός σπιτιού. «Είχα πάρει ένα ειδικό ύφασμα, σαν παραβάν, γιατί αισθανόμουν πως είναι απόλυτα φυσιολογικό το να θηλάζεις το μωρό σου με μια κάποια διακριτικότητα. Στην Ιταλία το έκαναν σαν το πιο νορμάλ πράγμα στον κόσμο. Αλλά μια – δυο φορές που το δοκίμασα, είδα ότι ο κόσμος κοιτούσε περίεργα και σχολίαζε, έτσι ήταν και αυτό ένα θέμα, αφού εγώ τον μικρό τον είχα συνέχεια έξω μαζί μου. Δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά. Οπότε μου λύθηκαν τα χέρια όταν άρχισα να τον ταΐζω με το μπουκάλι», καταλήγει η παρουσιάστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου