Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Ο φόβος των γονιών του Ορέστη Τζιόβα ήταν να μην γίνει gay!



Πώς αντέδρασαν οι γονείς του Ορέστη Τζιόβα όταν τους ανακοινώσε πως θέλει να ασχοληθεί με την υποκριτική; «Δεν ήταν σύμφωνοι οι γονείς μου, τους φόβιζαν οι κίνδυνοι που ακούγεται ότι κρύβει ο χώρος», λέει ο ηθοποιός και εξηγεί τους κινδύνους: «Το πρώτο πράγμα που λένε οι περισσότεροι γονείς είναι: ‘Πρόσεχε μη γίνεις gay’. Aυτό υπάρχει όντως. Υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να σε προσηλυτίσουν. Δεν με αγγίζει όμως αυτό», λέει και καταλήγει περιγράφοντας την εποχή που κάποιος από τον χώρο του είχε εκμυστηρευτεί τον έρωτα του. «Όταν σπούδαζα στη Θεσσαλονίκη ήταν η πρώτη μου επαφή με ομοφυλόφιλο. Κάποια στιγμή ήρθε ένα παιδί που δουλεύαμε μαζί και μου είπε ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου. Έπεσα από τα σύννεφα», περιγράφει στο Εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου