Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

«Η σχέση μου με τον Ashton Kutcher με κατέστρεψε»



Δεν φτάνει που έγινε η πέτρα του σκανδάλου για ένα από τα πιο διάσημα ζευγάρια του Χόλιγουντ, τώρα ζητάει και τα… ρέστα από τον Ashton Kutcher λέγοντας πως η όλη ιστορία μαζί του, έχει κάνει τη ζωή της εφιάλτη. Σε συνέντευξη που παραχώρησε, η Leal δήλωσε ότι η οικογένειά της διέκοψε κάθε επικοινωνία μαζί της, κανείς δεν της μιλάει, ενώ απολύθηκε και από τη δουλειά της εξαιτίας της σχέσης της με τον Ashton....
. «Ο πατέρας μου αρνείται να σηκώσει το τηλέφωνο, ενώ δέχομαι απειλητικά τηλεφωνήματα από φίλους των γονιών μου. Επιπλέον, όταν έγινε γνωστή η σχέση μου στην δουλειά μου, μου είπαν ότι δεν μπορώ να συνεχίσω να δουλεύω πλέον μαζί τους και με έδιωξαν», πρόσθεσε η νεαρή πέτρα του σκανδάλου του γάμου Kutcher-Moore. Eδώ βούιξε ο κόσμος κι εκείνη έκανε δηλώσεις του τύπου «όταν έγινε γνωστή η σχέση μου στην δουλειά μου». Η Leal δεν αρνήθηκε ότι έκανε σεξ χωρίς προφυλάξεις με τον Kutcher, αλλά όπως είπε ούτε περιοδικά διαβάζει, ούτε τηλεόραση βλέπει για να έχει πλήρη εικόνα των διαστάσεων που είχε πάρει η σχέση της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου