Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Στάθης Ψάλτης: «Ελπίζω να με έχει ο Θεός καλά να πατάω γερά στα πόδια μου»



Μέσα στη δύσκολη κατάσταση που πέρασε ο Στάθης Ψάλτης με το πρόβλημα της υγείας του, έπειτα από χρόνια ζει σαν ένας κοινός θνητός και κάνει όνειρα για το θέατρο. «Είχαμε κάνει μια συζήτηση με τον θεατρικό παραγωγό Μάρκο Τάγαρη να ανεβάσουμε το καλοκαίρι τους “Αχαρνής” του Αριστοφάνη κι εγώ να ερμηνεύσω τον ρόλο του Δικαιόπολη. Εάν οι δυνάμεις μου το επιτρέψουν και είμαι σε πολύ καλή κατάσταση, θα παίξουμε σε όλα τα αρχαία θέατρα. Ελπίζω να με έχει ο Θεός καλά να πατάω γερά στα πόδια μου, γιατί ακόμα δεν πατάω». Εν όψει της συνάντησής του με τον ήρωα της αττικής κωμωδίας έχει να πει: «Ο Δικαιόπολις είναι ο ρόλος της ζωής μου. Είναι ένας ρόλος που χρόνια ήθελα να παίξω και μάλιστα το είχαμε συζητήσει με τον Γιώργο Κιμούλη να το ανεβάσει. Τώρα, δεν ξέρω τι θα γίνει με τους συντελεστές, γιατί είμαι στο στάδιο της ανάρρωσης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου