Σε νέο πρόγραμμα επενδύει η διοίκηση του ΑΝΤ1 παρά τις προβλέψεις για πτώση της διαφήμισης κατά 15%.
Οι ιθύνοντες του σταθμού σχεδιάζουν ήδη τις κινήσεις τους ώστε να ανταπεξέλθει το κανάλι στην κρίσιμη οικονομική συγκυρία που θα ακολουθήσει το 2012. Στόχος του καναλιού του Αμαρουσίου είναι να αυξήσει τα μερίδιά του τόσο σε τηλεθέαση, όσο και στην διαφημιστική πίττα και να ισχυροποιήσει την θέση του στην αγορά παρά την μειωμένη «ορατότητα» στο τηλεοπτικό τοπίο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου