Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Κ.Καραβάτου: «Η γέννηση του παιδιού μου έχει σηματοδοτήσει μια νέα περίοδο στο μυαλό μου»



Η Κατερίνα Καραβάτου γιόρτασε τα γενέθλιά της στην πρεμιέρα του άντρα της. «Τα γενέθλιά μου είναι πάντα για εμένα μία πάρα πολύ χαρούμενη μέρα που θέλω πάντα να την γιορτάζω. Πέρυσι δηλαδή κάναμε ένα πολύ ωραίο πάρτι στο σπίτι γιατί ο Κρατερός δεν δούλευε αργά, σε αντίθεση με φέτος που δουλεύει θα είμαστε μαζί στο Casablanca με την Νίνα Λοτσάρη και είναι όλα πάρα πολύ όμορφα», δήλωσε στην κάμερα της εκπομπή "Ελένη"....

Όσον αφορά τα φετινά Χριστούγεννα, ήταν πολύ διαφορετικά για την παρουσιάστρια αφού είχε μαζί της και το παιδάκι της. «Τα Χριστούγεννα αυτή τη φορά, ήταν πολύ πολύ οικογενειακά, πολύ όμορφα, με τους γονείς μου από την Θεσσαλονίκη, πολύ διαφορετικά. Ήταν άλλο πράγμα. Όχι ότι δεν έχω περάσει και πολύ ωραία Χριστούγεννα πριν από αυτό, αλλά νομίζω ότι η γέννηση του παιδιού μου έχει σηματοδοτήσει μια νέα περίοδο στο μυαλό μου. Την έντυνα, της μιλούσα, της έδειχνα το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, ήταν υπέροχα»,ανέφερε.
Μιλώντας για την μητρότητα, η Κατερίνα ανέφερε ότι σίγουρα είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο, με την έννοια ότι αποτελεί τεράστια ευθύνη. Παρ’όλα αυτά, είναι ό,τι ωραιότερο της έχει συμβεί μέχρι σήμερα. «Είναι τέτοια η ανάγκη μου, να είμαι συνέχεια μαζί της, που απολαμβάνω όσο περισσότερο μπορώ την αίσθηση να την αγκαλιάζω και να ακουμπάει επάνω μου. Σε γενικές γραμμές, αισθάνομαι πολύ παράξενα. Τώρα που λείπω από το σπίτι, έχω ειδοποιήσει την μαμά μου, ό,τι και να γίνει να με πάρει τηλέφωνο. Αν και είναι πολύ νωρίς να πω ότι πρέπει να σταματήσω να είμαι τόσο εξαρτημένη από εκείνη, το λέω».
Ο Κρατερός χαρακτήρισε την Κατερίνα εξαιρετική μανούλα, ενώ δεν έκρυψε την επιθυμία του να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο η οικογένειά τους. «Θα το ήθελα. Σαν ευχή σίγουρα θα ήθελα ένα ακόμη παιδί. Από εκεί και πέρα...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου