Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Ζέτα Δούκα «Η μάχη μου με τη βουλιμία και την ανορεξία»



Καλεσμένη στην πρώτη εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη για το 2012 (την Τετάρτη στις 20.00 στο MTV) είναι η Ζέτα Δούκα. Η πρωταγωνίστρια της ταινίας "Νήσος 2" αλλά και της τηλεοπτικής σειράς "Βασιλιάδες" του MEGA αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της προσωπικής της ζωής, μιλάει για τον ιδανικό άντρα, τις πλαστικές επεμβάσεις, την ανορεξία και το γυμνό.....



"Εγώ όσο περνούν τα χρόνια γίνομαι όλο και πιο ανοιχτή (στο φλερτ) και βέβαια είμαι ανοιχτή σε έναν νέο έρωτα. Έχω ζήσει τρεις μεγάλους έρωτες στη ζωή μου, ο μεγαλύτερος ήταν πριν από λίγα χρόνια, όμως διαφυλάσσω την προσωπική μου ζωή και θεωρώ ότι μπορείς να τη διαφυλάξεις αν το θες"



Η Ζέτα περιέγραψε τον ιδανικό άντρα: "Αυτό που θέλω από τον άντρα που είναι δίπλα μου είναι να μου φτιάχνει το μυαλό. Θέλω να είναι ευγενικός, να με εκτιμάει, να σκέφτεται για μένα το καλύτερο, αλλά και να μου ιντριγκάρει το μυαλό".

Για τη δημιουργία οικογένειας, σχολίασε: "Είμαι πολύ υπέρ του να υιοθετήσω ένα παιδί. Το να φέρω όμως μία καινούργια ζωή στον κόσμο θα το έκανα υπό πολλές και δύσκολες προϋποθέσεις. Θεωρώ ότι τα παιδιά πρέπει να είναι καρπός μίας μεγάλης αγάπης".

Για την περιπέτειά της με τη βουλιμία: "Έχω ζήσει πολλά πράγματα στη ζωή μου με το δυσκολότερο όλων την ιστορία που πέρασα με την ανορεξία και τη βουλιμία  από τα 15 μου μέχρι τα 25-26. Οι διατροφικές διαταραχές είναι ψυχικές αρρώστιες και ο ρίζες τους είναι πολύ βαθειά. Σε ηλικία 17 ετών ήμουν 42 κιλά, για 9 μήνες δεν είχα περίοδο, με συνέπειες γενικότερα σε όλο μου το σώμα".

Θα παρουσίαζε ένα talent show; "Δεν ξέρω αν θα με ενδιέφερε να παρουσιάσω ένα τάλεντ σόου, όμως σίγουρα θα το σκεφτώ αν μου προταθεί. Είμαι ανοιχτή υπό προϋποθέσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου