Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Δημήτρης Σκαρμούτσος Γιατί ο γιος του δεν βλέπει το «Junior Master Chef»;



Γιατί φοβόταν να αφήσει αρχικά τον γιο του να παρακολουθήσει το «Junior Master Chef», εξήγησε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος στην εκπομπή «Πρωινό Mou», όπου φιλοξενήθηκε το πρωί της Παρασκευής.

Ο κριτής του «Junior Master Chef» και «Master Chef 2» αποκάλυψε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά πως ο 11χρονος γιος του δεν βλέπει την εκπομπή την ώρα που προβάλλεται, διότι κοιμάται: «Αγχώθηκα στην αρχή για το πώς θα το πάρει, χωρίς λόγο. Είναι η βλακεία που κάνουν οι γονείς. Στην αρχή, (ο κόσμος) πριν με γνωρίσει έλεγε διάφορα. Οπότε αυτά θα μπορούσαν εύκολα να μεταφερθούν στο παιδί. Έλεγαν διάφορα, γιατί είμαι ένας διαφορετικός άνθρωπος στην τηλεόραση» είπε ο ίδιος με τον 42χρονο οικοδεσπότη της εκπομπής να συμπληρώνει πως έχει δίκιο, αφού πολλοί πιστεύουν πως ένας άνθρωπος με τατουάζ, είναι άνθρωπος του περιθωρίου: «Ξεχνούν την καριέρα που είχα πριν, τα πτυχία που είχα, γιατί δεν τους νοιάζει αφού πιστεύουν ότι ένας άνθρωπος με τατουάζ δεν πιστεύουν ότι θα είχε τέτοια καριέρα. (…) Όταν κάποιος λέει για σένα πράγματα χωρίς να σε ξέρει, τα λέει κακοπροαίρετα. Στην αρχή τα έλεγαν, όχι τώρα. Όχι ότι με νοιάζει, αλλά τώρα όλα καλά. Και ο γιος μου γουστάρει (την εκπομπή). Και ήμουν και τυχερός».


Μετά το τέλος του «Master Chef 2» σκοπεύει να παραμείνει στην τηλεόραση, γιατί έχει ακόμα πολλά πράγματα να κάνει, όπως είπε ο ίδιος. «Θα είναι εκπομπή λόγου με συνεντεύξεις ή εκπομπή μαγειρικής; Είναι έτοιμη δηλαδή;» τον ρώτησε ο Γιώργος Λιάγκας. «Θα έχει να κάνει με μαγειρική. Στο μυαλό μου είναι πολύ έτοιμη. Την έχω προτείνει και μου είπαν “θα δούμε” δήλωσε ο 41χρονος σεφ με τους παρουσιαστές να λένε πως είναι σίγουροι ότι η εκπομπή του θα πραγματοποιηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου