Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Βάσια Τριφύλλη Η επίθεση στον Μπούτο μέσα από το Πρωινό του Mega!



Τα παράπονά της προς τη διοίκηση του Mega που δεν την έχει καλέσει ποτέ ξανά να παρουσιάσει εκπομπή ή να πάρει μέρος σε κάποια τηλεοπτική σειρά, μετά τη μεγάλη επιτυχία που είχε κάνει στο συγκεκριμένο κανάλι πολλά χρόνια πριν, έκανε η Βάσια Τριφύλλη στην εκπομπή «Πρωινό Mou», όπου ήταν καλεσμένη το πρωί της Τετάρτης...


«Θεωρώ ότι είμαι από τους στυλοβάτες του Mega, γιατί άνοιξε με τους “Αυθαίρετους”. Δεν ξέρω γιατί δεν τα λένε. (…) Ούτε μια φωτογραφία μου δεν έχουν εκεί στο γραφείο του Μπούτου που πηγαίνω καμιά φορά. Δεν έχουν καμία και δεν θέλω να βάλουν. Δεν με συμπαθεί ο Μπούτος και το λέω ευθαρσώς. Δεν σε φοβάμαι, φίλε μου, έχω κρεμάσει την κάπα μου πολύ ψηλά. Κανέναν δεν φοβάμαι, μόνο τον εαυτό μου και τον Θεό» είπε αρχικά η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια.

Όταν ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά τη ρώτησαν για ποιο λόγο πιστεύει ότι ο Πέτρος Μπούτος δεν την συμπαθεί, απάντησε: «Δεν δικαιολογείται να έχω κάνει δέκα χρόνια τη μεγαλύτερη επιτυχία του κόσμου στο Mega (σ.σ. το «Ραντεβού στα Τυφλά») και την «Ώρα την καλή» με 48% τηλεθέαση απέναντι από αγώνα της Εθνικής Ελλάδος με τη Σουηδία και να μη με έχουν φωνάξει μια φορά να παίξω μια “Πεθερά”; Δεν είναι δικαίωμά μου να το πω αυτό; Αυτός ο κύριος Μπούτος ακούει, φαίνεται, το όνομά μου και τρέχει! Μάλλον γιατί κάποια στιγμή είμαι αθυρόστομη. Ποτέ, όμως, δεν ήμουν σαν παρουσιάστρια αθυρόστομη. Ποτέ δεν προσέβαλα κανέναν καλεσμένο μου και ποτέ δεν είπα κάτι. Αλλά όταν με πειράξεις και με κεντρίσεις, θα σου απαντήσω». Έπειτα κατέληξε λέγοντας: «Ό, τι λεφτά πήρα, που πήρα πολλά, τα έφερα πολύ χοντρά στο Mega».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου