Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Ζωζώ Σαπουντζάκη: «Στριμώχτηκα οικονομικά και ακόμα και τώρα μπορεί να τα φέρνω δύσκολα»



Έχει αντιμετωπίσει οικονομικά προβλήματα η Ζωζώ Σαπουντζάκη; «Και οικονομικά στριμώχτηκα κάποια στιγμή και τώρα μπορεί να τα φέρνω δύσκολα.
Είναι εύκολο για μένα να συντηρώ ένα τόσο μεγάλο σπίτι; Δεν απογοητεύομαι. Κάνω το σταυρό μου και λέω στον εαυτό μου: «Έχει ο Θεός». Ακόμα και τώρα για τις εμφανίσεις μου στο Badminton, παρόλο που ο παραγωγός μου, ο Μιχάλης Αδάμ μου είπε ότι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ρούχα από το βεστιάριο, εγώ πήρα τα δικά μου. Μόνο η κόκκινη τουαλέτα με την δαντέλα που φοράω στο δεύτερο μέρος κοστίζει μια περιουσία. Αλλά όσο ζω και εμφανίζομαι θα βγαίνω στη σκηνή φορώντας μόνο τα καλύτερα για να με βλέπει ο κόσμος και να χαίρεται!» τόνισε η Ζωζώ Σαπουντζάκη στο ΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου