Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Χ. Αλούπη: Ο άντρας της ζωής της και η επιστροφή στην Ελλάδα! (φωτογραφίες)



Η όμορφη παρουσιάστρια που κάνει καριέρα στην Αμερική, αποκάλυψε το ρόλο του έρωτα στη ζωή της, ενώ μίλησε στο "Glam" και για τον άντρα που θα μπορούσε να την κάνει να γυρίσει στην Ελλάδα...

Πως βλέπεις το μέλλον σου εκτός Ελλάδος;
Δεν θα είχα πρόβλημα να ζήσω εδώ. Η αμερικανική επαγγελματική νοοτροπία μου ταιριάζει, καθώς εδώ δεν υπάρχει προχειρότητα ούτε χαβαλές στη δουλειά. Τους ενδιαφέρει να δουλεύεις οργανωμένα, σκληρά και με συνέπεια. Είναι μία νοοτροπία η οποία, δυστυχώς, δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Από την άλλη, βέβαια, αγαπώ πάρα πολύ τον τόπο μου και η επιθυμία μου είναι να επιστρέψω κάποια στιγμή.
Ένας έρωτας;
Και εδώ νομίζω πως ναι, εξαρτάται βέβαια από τι έρωτας θα είναι αυτός... Μόνο αν θεωρούσα ότι κάποιος είναι ο άντρας της ζωής μου θα επέστρεφα γι' αυτόν στην Ελλάδα. Είμαι πολύ αυθόρμητη στον έρωτα, όπως και γενικά στη ζωή μου, ακολουθώ πάντα το ένστικτό μου, το εμπιστεύομαι απόλυτα και το αφήνω να με οδηγεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου