Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Νίνο «Κάθε βράδυ για μισή ώρα ευχαριστώ τον Θεό»



Για την προσωπική του ζωή, την εικόνα που έχει ο κόσμος για τον ίδιο, αλλά και για την ευγνωμοσύνη που νιώθει απέναντι στον Θεό, αλλά και στο κοινό που τον ακολουθεί, μίλησε στο Mega και τον Χρήστο Νέζο ο Νίνο.....


Όταν ρωτήθηκε αν διανύει μια όμορφη περίοδο στην προσωπική του ζωή, ο 30χρονος τραγουδιστής δήλωσε: «Μια χαρά είμαι. Ντρέπομαι λίγο που λέω ότι είμαι μια χαρά. Σε τέτοια κατάσταση έχουμε φτάσει».

Όσο για τη δημόσια εικόνα του: «Ένας καλλιτέχνης που βγαίνει με ένα μικρόφωνο στον κόσμο έχει τρεις προσωπικότητες. Είναι είτε αυτός που πιστεύει ότι είναι, είτε αυτός που πιστεύει ο κόσμος ότι είναι, είτε αυτός που πραγματικά είναι» ανέφερε, ενώ δεν δίστασε να δηλώσει πως δεν έχει επιτύχει πολλά από αυτά που ονειρεύεται: «Πιστεύω ότι, αν έχω καταφέρει κάτι, είναι το 2-3% από αυτά που θέλω. Μακάρι ο κόσμος και ο Θεός να μου δώσουν άλλη μια δεκαετία, γιατί σε αυτούς χρωστάω οτιδήποτε ζω» είπε.

Μάλιστα, μίλησε για την πίστη του στο Θεό, εξηγώντας πως Τον ευχαριστεί καθημερινά για όσα του έχει προσφέρει:«Kάθε βράδυ, πριν κοιμηθώ, κάνω μισή ώρα προσευχή και λέω “Eυχαριστώ, Θεέ μου”», ενώ όταν ο Χρήστος Νέζος σχολίασε ότι είναι περίεργο να ακούς ένα σταρ να λέει ότι προσεύχεται κάθε βράδυ, εκείνος απάντησε:  «Τι, μόνο κάθε βράδυ; Διακόσιες φορές την ημέρα κάνω την προσευχή μου. Πρέπει να λες “ευχαριστώ” και μόνο που ζεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου