Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Ελεονώρα Μελέτη Η σχέση που δεν έγινε ποτέ γνωστή και η πρόταση γάμου



Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά το πρωί της Δευτέρας στο "Πρωινό Mou", η Ελεονώρα Μελέτη μίλησε για τη μετακίνηση της εκπομπής της στην μεσημεριανή ζώνη του Star, όμως αναφέρθηκε και στην προσωπική της ζωή....


Η 33χρονη παρουσιάστρια αποκάλυψε γελώντας πως μετά τον χωρισμό της από τον Γιάννη Ολιζιέρσκι, υπήρξε μαζί με κάποιον για τέσσερις μήνες, όμως η συγκεκριμένη σχέση δεν είδε ποτέ τα φώτα της δημοσιότητας: «Υπήρξε σχέση. Και ήταν και σε σημείο τέτοιο που θα μπορούσε να γραφτεί. Δεν το πήρε χαμπάρι κανείς, γιατί όλοι πίστευαν ότι τα έχω με τον Ηλία Λαδά (τον παρτενέρ της στο DWTS). Και με βόλευε τόσο πολύ αυτό!» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πώς είναι όμως για εκείνη ο ιδανικός άντρας; «Δεν νομίζω ότι υπάρχει ο ιδανικός άντρας. Όπως εγώ δεν είμαι η ιδανική γυναίκα. Αλλά νομίζω ότι το ιδανικό ταίρι και ο ιδανικός σύντροφος είναι αυτός που είναι πιο κοντά από τους υπόλοιπους σε εσένα. Στη φιλοσοφία ζωής που έχεις, στα χόμπι και στα “θέλω”. Σίγουρα θα μου άρεσε να είναι πάρα πολύ δραστήριος. Δηλαδή, δεν μπορώ καθόλου τους μαλθακούς, αντικοινωνικούς και “γκόμενους του καναπέ”. Είναι το χειρότερό μου! Δηλαδή, αν έρθει η Κυριακή και δεν έχει να μου προτείνει κάτι να κάνουμε και είμαστε σε έναν καναπέ κοιτώντας τηλεόραση, η σχέση είναι ήδη στα τάρταρα» προσθέτοντας πως δεν είναι ανάμεσα στις προτεραιότητές της το να έχει ο σύντροφός της μεγάλη οικονομική άνεση.

Πάντως, δεν θέλησε να αποκαλύψει αν αυτή την περίοδο είναι ερωτευμένη. Παραδέχτηκε όμως πως στο παρελθόν έχει δεχτεί πρόταση γάμου: «Δυο φορές κιόλας. Δεν θέλω να φωτογραφήσω όμως. Αν είχα πει ναι, μάλλον θα ήμουν παντρεμένη τώρα» σχολίασε. «Μα σου είπε ο άλλος να παντρευτείτε και είπες εσύ όχι;» ρώτησε αμέσως ο Γιώργος Λιάγκας. «Λες όχι διακριτικά. Μα αν πάει και την κάνει σε λάθος ώρα, εγώ τι φταίω;» απάντησε εκείνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου