Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Το μήνυμα που συγκίνησε την Ελένη Μενεγάκη!



Ένα μήνυμα στο twitter έλαβε σήμερα το μεσημέρι η Ελένη Μενεγάκη και συγκινήθηκε πολύ.
Αποστολέας του μηνύματος και ιδιαιτέρως της φωτογραφίας που συμπεριλάμβανε το tweet ήταν ένας δημοσιογράφος ο οποίος βρήκε το πρώτο εξώφυλλο της παρουσιάστριας. Πρόκειται για το εξώφυλλο που έκανε η Ελένη Μενεγάκη το 1988 στο περιοδικό «Τέταρτο» ούσα μελαχρινή και πρωτοεμφανιζόμενη στο χώρο του θεάματος....

«Που το βρήκες ρε παιδί μου αυτό το εξώφυλλο; Εγώ δεν το έχω», είπε η παρουσιάστρια και συνέχισε λέγοντας «Πολλά δεν έχω αλλά αυτό ήταν το πρώτο μου και το ήθελα». Ενώ στη συνέχεια όταν ο Άλεξ Κάβδας τη ρώτησε τι εστί «Τέταρτο» η Ελένη Μενεγάκη του είπε πως το θέμα δεν είναι τι ήταν το περιοδικό αλλά πως εκείνη βρέθηκε στο εξώφυλλό του, χωρίς όμως να θέλει να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα.
Δείτε το απόσπασμα...εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου