Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Τ. Στεφανίδου: «Έφτασα να ζυγίζω 48 κιλά!»



Σοκ έπαθε η Ελεονώρα Μελέτη όταν άκουσε από την Τατιάνα Στεφανίδου, ότι σε νεαρή ηλικία πάλεψε με την ανορεξία. Οι δηλώσεις της έγιναν αντικείμενο σχολιασμού και στα καμαρίνια, καθώς η αποκάλυψη ότι λόγω διατροφικών διαταραχών είχε φτάσει τα 48 κιλά άφησε άναυδους τους πάντες.
Η Τατιάνα Στεφανίδου δεν είναι από τις τηλεπερσόνες που κρύβονται. Όμως αυτή την αποκάλυψη δεν την είχε κάνει ποτέ. Η Ελεονώρα κατάφερε να την... ξεκλειδώσει και να την πάει πίσω στα νεανικά της χρόνια, τότε που η Τατιάνα ονειρευόταν να γίνει χορεύτρια. Μόνο που, όπως παραδέχτηκε η ίδια, δεχόταν μεγάλη πίεση από τη μητέρα της. Με αφοπλιστική ειλικρίνεια είπε: «Είχα πολλά θέματα από παιδί. Έχει φταίξει ο χορός και η σχέση με τη μάνα. Την οικογένεια. Η μάνα ήταν ένας άνθρωπος που με έσπρωχνε να κάνω χορό και να είμαι καλή σε όλα. Ανταγωνιστικός άνθρωπος. Είχα πλάσει και την εικόνα της τελειότητας στο μυαλό μου, συν ο χορός που πρέπει να είσαι σκελετός, με οδήγησαν σε διατροφικές διαταραχές».

Και συνεχίζοντας την εξομολόγηση - βόμβα παραδέχτηκε: «Είχα φτάσει 48 κιλά με 1,71 μ. ύψος. Ήμουν πολύ άσχημη, φαινόταν το κεφάλι, τα κόκαλα μου και το στήθος μου ήταν πάρα πολύ μικρό». Πάντως και σ'αυτή την περίπτωση αποδείχτηκε δυνατή η Τατιάνα, καθώς, όπως τόνισε: «Το ξεπέρασα μόνη μου». Δεν μπόρεσε βέβαια να μην παραδεχτεί ότι έχει άγχος με το χρόνο που περνάει: «Δεν θέλω να σπάσω και να γεράσω. Καμία γυναίκα δεν θέλει να δει τον εαυτό της να γερνάει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου