Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Το «εγέρθητι» ενός μεγάλου έρωτα! (Φωτογραφίες)



Το ρητό που λέει ότι πίσω από έναν ισχυρό άνδρα κρύβεται μια έξυπνη γυναίκα φαίνεται πως ταιριάζει άψογα στην επί 28 χρόνια σύντροφό του γενικού γραμματέα της Χρυσής Αυγής κ. Νίκου Μιχαλολιάκου. Η κυρία Ελένη Ζαρούλια κατάφερε να κερδίσει μια θέση στα βουλευτικά έδρανα και θα συμπαρίσταται πλέον στον σύζυγό της και στις αίθουσες της Βουλής. Πρόκειται για το δεύτερο ανδρόγυνο στην ιστορία του Ελληνικού Κοινοβουλίου, μετά τον κ. Στέφανο Μιχαλόπουλο και τη σύζυγό του κυρία Φωτεινή Δεκάζου, που είχαν εκλεγεί βουλευτές Ηλείας με την Πολιτική Άνοιξη. Η σύζυγος του κ. Μιχαλολιάκου μιλάει στο "Θέμα" για την πρώτη τους γνωριμία, αλλά και τη σχέση τους όλα αυτά τα χρόνια.

Αυτό που την κέρδισε από την αρχή ήταν το αγωνιστικό του πνεύμα και σήμερα, τρεις δεκαετίες μετά, τα αισθήματά της παραμένουν το ίδιο ζωντανά. «Με τον Νίκο γνωριστήκαμε από κοινούς γνωστούς στη συμμετοχή μας στα εθνικιστικά κόμματα. Μας ένωσε η αγάπη για την πατρίδα μας και τα σύμβολα. Αμέσως διαπίστωσα ότι είναι αδάμαντας, είναι βράχος. Τις ίδιες απόψεις που είχε πριν από 30 χρόνια τις έχει και σήμερα. Τότε ήμουν μικρή, δεν ήμουν ώριμη. Η επιλογή μου, όμως, με δικαίωσε. Μετράμε 25 χρόνια έγγαμου βίου και νιώθω σίγουρη για τον αγωνιστή που έχω δίπλα μου», δηλώνει η ίδια στην εφημερίδα.
Στο σπίτι τους στην Πεύκη κάνουν κουμάντο από κοινού, εκείνη όμως έχει τον τελευταίο λόγο σαν νοικοκυρά. Το ζευγάρι έχει αποκτήσει μία κόρη, την Ουρανία που είναι σήμερα 24 ετών. «Κι εγώ κι ο Νίκος μεγαλώσαμε την κόρη μας χωρίς πολιτικά ερεθίσματα. Το παιδί μας, όμως, ήταν πολύ έξυπνο και κατάφερε να διακρίνει γρήγορα την αλήθεια από το ψέμα», υπογραμμίζει η κα Ζαρούλια.
Γεννημένη στην Αθήνα και με καταγωγή από την Ηλεία, σπούδασε στην Αγγλία σε σχολή γραμματέων και επέστρεψε στην Ελλάδα για δουλειά. Ο πατέρας της ήταν ιδιοκτήτης ξενοδοχείου “Λυδία” στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και πολλών άλλων ακινήτων, τα οποία τα άφησε κληρονομιά στην κόρη του. «Σταμάτησα να εργάζομαι μετά τον θάνατο του πατέρα μου. Έχω αρκετά ένσημα και πληρώνω υψηλότατους φόρους στο ελληνικό κράτος. Νοικιάζω το ξενοδοχείο σε έναν Έλληνα από τη Βόρειο Ήπειρο. Τα υπόλοιπα ακίνητά μου τα νοικιάζω μόνο σε Έλληνες. Μου τα ζητάνε αλλοδαποί, αλλά προτιμώ να χάνω τα ενοίκια», υποστηρίζει η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου