Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Ομολογία-σοκ ηθοποιού: «Ζω μόνο για το γιο μου!»



Έξι μήνες μετά το θάνατο της μοναχοκόρης του Ευαγγελίας, που έφυγε σε ηλικία μόλις 24 χρονών από τη ζωή, ο γνωστός ηθοποιός συνεχίζει να σηκώνει  το σταυρό του. Αυτή η τραγική απώλεια συνέτριψε τον πατέρα που όλο αυτό το διάστημα επέδειξε ψυχικό σθένος και αξιοπρέπεια για να κρατηθεί στο ζωή για το χατίρι του μονάκριβου γιου του, του 15χρονου Αλέξανδρου!

Ο Νίκος Παπαναστασίου πρωταγωνιστής του θεάτρου έκανε πέτρα την καρδιά του τον περασμένο Σεπτέμβριο, όντα έμαθε ότι πέρασε στην αντίπερα όχθη η Ευαγγελία του. Σήμερα σπάει τη σιωπή του και ανοίγει τη ψυχή του στην "Espresso", μιλώντας για το στήριγμά του, τον Αλέξανδρο, αλλά και για το θέατρο. Αυτά που του δίνουν ζωή...
«Τι να ξεπεράσω; Δε χτύπησα και έπεσα για να το ξεπεράσω. Όχι, δεν έπεσα σε κατάθλιψη, γιατί έχω ένα παιδί δεκαπέντε χρονών. Να χάσω και αυτό;». Δεν να μπορούσε να αντιδράσει αλλιώς ένας πατέρας που έζησε μια τέτοια τραγωδία. Το βλέμμα του σπουδαίου κωμικού, που έχει κάτι από τη σπάνια στόφα εκείνων των ανεπανάληπτων ηθοποιών, είναι μελαγχολικό, αλλά όταν μιλάει για το γιο του η φωνή του αποκτά αισιοδοξία και φέρνει ένα μήνυμα ελπίδας.
«Έχασα τη μισή μου ζωή με την κόρη μου... Ευτυχώς που έχω το γιο μου να γλιτώσω την υπόλοιπη μισή ζωή. Τι άλλο να πω;». Από τότε που έφυγε η κόρη του, ο σπουδαίος κωμικός, που ομολογουμένως λείπει από το θέατρο, έχει αφοσιωθεί στον Αλέξανδρο. Μέσα από τη σχέση τους, που είναι αληθινή και δυνατή, αντλεί δύναμη για να πάει παραπέρα, ακόμη και στην τέχνη του ηθοποιού, την οποία με τόσο αγάπη υπηρέτησε από 19 χρονών...
«Αυτή τη στιγμή έχω αφοσιωθεί στο παιδί μου. Έχω σώσει όλη μου τη ψυχή, όλο μου το είναι, όλη μου την ενέργεια σε αυτό το πλάσμα στον Αλέξανδρο! Όλη μου η ζωή είναι ο γιος μου και το θέατρο». Θα μπορούσε να μιλάει ώρες ατελείωτες για τον Αλέξανδρο. Ίσως θα μπορούσε να γράψει και ένα βιβλίο για το παιδί του ή ακόμη και ένα ποίημα αφιερωμένο σε εκείνο.
«Ο Αλέξανδρος είναι ένας λεβέντης, ένας 15χρονος λεβέντης που μου δίνει κουράγιο μόνο με την παρουσία του για να κερδίσω τα χαμένα χρόνια. Αυτό είναι και για τη μητέρα του την Κατερίνα που τη λατρεύει, γιατί είναι μια πολύ χαρισματική γυναίκα. Και οι δυο είμαστε σε συνεχή επαφή γι' αυτό το παιδί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου