Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Νίκος Βέρτης: «Μακάρι ο θεός να με αξιώσει να κάνω οικογένεια και παιδιά!»



​Πολυπλατινένιος έγινε ο δίσκος του Νίκου Βέρτη "Αν είσαι ένα Αστέρι". Ο τραγουδιστής, έδωσε το παρόν στην απονομή και έλαμπε από χαρά και ευτυχία. Ωστόσο όπως είπε, ποτέ δεν είχε φανταστεί πως θα έκανε καριέρα, μιας και ο αρχικός του στόχος ήταν άλλος: «Στόχος μου δεν ήταν ποτέ να κάνω μεγάλη καριέρα. Ξεκίνησα αυτή τη δουλειά επειδή ο πατέρας μου παίζει μουσική και από πάππου προς πάππου όλη η οικογένεια μου ήταν μουσικοί. Το όνειρο μου ήταν απλά να παίζω μουσική και να κάνω πράγματα που αγαπάω». Όσο για το πότε θα τον δούμε να κάνει οικογένεια; Όπως λέει ο ίδιος, «μακάρι ο θεός να με αξιώσει κι εμένα κάποια στιγμή να κάνω οικογένεια και παιδιά, και τα παιδιά μου να με σέβονται και να με εκτιμούνε όσο εκτιμούμε εγώ και ο αδερφός μου, τους γονείς μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου