Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Κ. Ευαγγελινού: Το πρόβλημα υγείας της παρουσιάστριας με τα μπλέ μάτια! (Φωτογραφίες)



Τη βλέπουμε καθημερινά στην εκπομπή της να χαμογελάει, όμως η σκέψη της είναι κάπου αλλού! Το γνωστό μοντέλο και παρουσιάστρια Κατερίνα Ευαγγελινού εδώ και δύο χρόνια ταλαιπωρείται από ένα σοβαρό πρόβλημα...

Στέκεται βράχος, όμως, στο πλευρό της μητέρας της, Εύας, που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας: «Η μητέρα μου έμενε στα Χανιά και λόγω του προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει ήρθε στην Αθήνα και ζει μαζί μου μέχρι να το ξεπεράσει και να ξαναγυρίσει πίσω. Πλέον, μετά από τόσο καιρό το έχω συνειδητοποιήσει, είμαι δυνατή σαν χαρακτήρας και με αυτό τον τρόπο δίνω δύναμη και στη μητέρα μου για να ξεπεράσει το πρόβλημά της», δηλώνει...
Η ξανθιά παρουσιάστρια με τα μπλε μάτια λέει επίσης στην Espresso, πώς ένιωσε όταν η μητέρα της της ανακοίνωσε το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει:
«Ήμουν πάρα πολύ δυνατή, εκείνη τη στιγμή δεν το συνειδητοποίησα κατευθείαν. Όσο περνούσε όμως ο καιρός και άρχιζα να βλέπω κάποια συμπτώματα πάνω της λόγω της ασθένειας, ομολογώ ότι ήταν πάρα πολύ άσχημο. Αρκεί να σου πω ότι πολλές φορές την πηγαίνω στο νοσοκομείο το πρωί για να κάνει θεραπεία, εγώ πηγαίνω στην εκπομπή μετά και κανείς δεν γνωρίζει τίποτα. Είμαι πάντα με το χαμόγελο στα χείλη» δήλωσε η Κατερίνα Ευαγγελινού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου