Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Πολύ γνωστός ηθοποιός οργανώνει συσσίτια για… γάτες!



Λατρεύει τα ζώα και γι' αυτό συμμετέχει σε μία ομάδα που φροντίζει για τα αδέσποτα. Είναι πολύ γνωστός ηθοποιός και τελευταίως τον έχουμε λατρέψει λόγω πρωταγωνιστικού ρόλου που έχει αναλάβει σε διαφήμιση. Ποιος είναι;

Είναι ο Νίκος Ορφανός ή αλλιώς Κίτσος αν προτιμάτε λόγω της διαφήμισης. Ο ηθοποιός συνηθίζει στον ελεύθερο χρόνο του να παίρνει τους δρόμους γύρω από την Ακρόπολη ή το Μουσείο και να ταΐζει αδέσποτες γάτες. «Από μικρό παιδί μάζευα αδέσποτες γάτες» λέει ο ίδιος στο Cat is Art και συνεχίζει «Έχω ιδιαίτερη ευαισθησία στα αδέσποτα και όσο υπάρχουν στον κόσμο ποτέ δεν είμαι απόλυτα ευτυχισμένος. Κατάφερα να αποκτήσω κατοικίδια όταν μετακόμισα σε δικό μου σπίτι. Τώρα έχω δύο γάτες, τον Ντα Βίντσι το γάτο μου και το Μελινάκι, που το μάζεψα τον περασμένο Ιούλιο και σκαρφαλώνει στο πληκτρολόγιο τώρα που γράφω. Ταΐζω και τρεις γάτους της γειτονιάς που έρχονται στην αυλή μου: Τον Τζίτζη, τον Κομάντο και τον Βασίλη. Παράλληλα, όποτε έχω χρόνο, βοηθάω εθελοντικά στις Εφτάψυχες, μια οργάνωση που ταΐζει αδέσποτα. Θα με δείτε καμιά φορά στην Ακρόπολη και στο Μουσείο να ταΐζω τις γατοσυμμορίες εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου