Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Γιώργος Σαμαράς:Σταματήστε να μου χρεώνεται "κατακτήσεις" για τις ανάγκες της προβολή σας!!



Ο Γιώργος είναι ένας ποδοσφαιριστής που απέχει πολύ απο τον μέσο Έλληνα ποδοσφαιριστή λαμόγιο που κυκλοφορεί στην εγχώρια αγορά. Έχει άποψη, γνωρίζει καλά Ελληνικά και όταν έχει χρόνο γράφει στο blog του στο infootball. Απαντώντας λοιπόν στο χρέωμα που του έκαναν για την Λοΐζου ο διεθνής ποδοσφαιριστής λέει πολλά και με νόημα. Διαβάστε το κείμενό του!!!


«Καλησπέρα Φίλοι μου,
Μία ακόμα μεγάλη διοργάνωση στην οποία η Εθνική μας ομάδα ήταν παρούσα έφτασε στο τέλος της. Η παρουσία μας εκεί ήταν ικανοποιητική και θεωρώ πως έβαλε τις βάσεις για μια καλύτερη συνέχεια.  Οι στιγμές , τα συναισθήματα και οι εικόνες μετά το ματς με την Ρωσία θα μου μείνουν χαραγμένα στην μνήμη για πάντα…. και πάνω απ όλα ο κόσμος.  Ο κόσμος που μας πίστευε πριν καν φύγουμε για την προετοιμασία στην Αυστρία,  που μας στήριξε σε όλα τα παιχνίδια ανεξαρτήτου αποτελέσματος. Είναι ο ίδιος κόσμος που με χαιρετά στον δρόμο! Ειλικρινά χαίρομαι ιδιαίτερα που προσέφερα και εγώ με τον τρόπο μου στο χαμόγελο των Ελλήνων, γιατί πραγματικά γι αυτούς αξίζει κάθε σταγόνα ιδρώτα .
Για μένα η χρονιά αυτή ήταν πολύ καλή, πρωτάθλημα με την Celtic , πρωτιά στον προκριματικό όμιλο της Εθνικής, συμμετοχή στο EURO και πλέον μέλος της Εθνικής που είναι μέσα στις 8 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης.  H συνέχεια …ελπίζω ακόμη καλύτερη!!!
Tέλος θα ήθελα να παρακαλέσω όσους χρησιμοποιούν την φαντασία τους και μου χρεώνουν «κατακτήσεις» και «φίλους» για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες προβολής τους  να σταματήσουν,  γιατί πλέον δεν το βρίσκω ούτε ενδιαφέρον ούτε αστείο! Aν και εφόσον θελήσω να δημοσιοποιήσω καταστάσεις και σχέσεις από την προσωπική μου ζωή θα το κάνω μόνος .
Σας εύχομαι ένα πολύ καλό καλοκαίρι και σας δίνω ραντεβού με την επιστροφή μου στις υποχρεώσεις της ομάδας
Από καρδίας σας ευχαριστώ,
Γιώργος

Πηγη: Gossip-tv/nasos blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου