Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Η απάντηση του Σάββα Πούμπουρα στην Τζό Τόγκου.


Ο έρωτας, ο χωρισμός, η απιστία, οι «Real Housewives» και η Τζο Τόγκου. Ο Σάββας Πούμπουρας άνετος και χαμογελαστός συνάντησε το απόγευμα της Κυριακής την Μαρία Σταματέρη στο τελευταίο «Επτά» της σεζόν και μίλησε χωρίς υπεκφυγές.

Πρώτα απ’ όλα για τον θόρυβο που δημιούργησε στο παρελθόν το σχόλιο του για τις «Real Housewives of Athens» ότι είναι «σκουπίδια» ξεκαθάρισε: «Δεν είπα ότι είναι σκουπίδια. Είχα πει ότι το πρόγραμμα δεν μου αρέσει, είναι σκουπίδι. Για τις κοπέλες δεν έχω πρόβλημα. Αλλά πρέπει να αφουγκράζεσαι τι συμβαίνει. Κάνε τα χαïλίκια σου αλλά μην το διατυμπανίζεις».


Η Τζο Τόγκου παραδέχτηκε ότι θα έβγαινε ραντεβού μαζί του, αν και εκείνος είχε μιλήσει αρνητικά για τις Real Housewives. Μετά από αυτό ο ίδιος σχολίασε χαμογελαστός: «Η Τζο Τόγκου είναι εμφανίσιμη κοπέλα. Αλλά εντάξει της αρέσω, τι να κάνω; Να πέσω στα πόδια της;».

Λίγο αργότερα ο 28χρονος παρουσιαστής της εκπομπής "Πλάκα κάνεις" εξομολογήθηκε: «Ο μεγαλύτερος έρωτας που έχω ζήσει διήρκησε έναν χρόνο, άλλα έληξε άδοξα. Είπα δεν θα ερωτευτώ ξανά συνειδητά. Είμαι πιο συγκρατημένος πια» και επισήμανε ότι στον έρωτα δεν παίζει ρόλο μόνο η εμφάνιση αλλά ότι είναι και συνδυασμός μυαλού.

Επιπλέον παραδέχθηκε ότι σε μια σχέση: «Εγώ τα δίνω όλα, δεν έχω να φοβηθώ τίποτα». Σε σχετική ερώτηση για την κρίση στις σχέσεις ανδρών- γυναικών σχολίασε: «Η γυναίκα μέσα στα χρόνια εξελίχθηκε. Οι άντρες ήταν αλλιώς στο παρελθόν και αλλιώς τώρα. Η εξέλιξη της γυναίκας τους κόμπλαρε».

Ο Σάββας Πούμπουρας παραδέχτηκε επίσης ότι αυτό τον καιρό είναι μόνος του. «Όχι δεν είμαι ερωτευμένος αυτό το διάστημα, είναι περίοδος που είμαι μόνος και αραχτός».

Για την απιστία ανέφερε: «Έχω απιστήσει, με έχουν απατήσει. Όλοι κολλάνε στο με ποιον ή με ποιαν πήγε η/ο σύντροφός τους. Το θέμα είναι να της κεντρίσεις το μυαλό» και κατέληξε: «Στον χωρισμό πρέπει να αποβάλλεις τον εγωισμό σου. Αυτό ενοχλεί σε έναν χωρισμό. Πρέπει να τον ξεπεράσουμε, όπως επίσης και να μην είμαστε κτητικοί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου