Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Τι λέει για τα επεισόδια που έγινα το βράδυ του Σαββάτου στο Greek Idol η Ερωφίλη Τζάνου


 Με την αποχώρηση της Ερωφίλης Τζάνου άναψαν τα αίματα! Λίγο η κριτική που δέχτηκε η υποψήφια, λίγο η συγκίνηση φαίνεται δεν ήθελε και πολύ! Οργισμένοι συγγενείς και φίλοι της νεαρής τραγουδίστριας συγκεντρώθηκαν στην είσοδο του Studio Pro και απείλησαν να δείρουν όχι μόνο κριτές αλλά και χορογράφο!

Το gossip-tv.gr επικοινώνησε με την υποψηφία παίχτρια η οποία μας μίλησε για το περιστατικό, την αντίδραση του άνδρα της αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια. «Όλο αυτό το παρασκήνιο που έχει ακουστεί με τους συγγενείς και τις αντιδράσεις η αλήθεια είναι ότι με έχει επηρεάσει και έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ γιατί κάθε μέρα ακούω και μια διαφορετική εκδοχή», είναι τα πρώτα της λόγια και παίρνει τα πράγματα από την αρχή: «Ξεκινάμε από τη λέξη «επίθεση», η αποδοκιμασία δεν είναι επίθεση. Αυτό που μου είπαν οι δικοί μου άνθρωποι ήταν ότι το επεισόδιο με τον χορογράφο ήταν πάνω στα νεύρα τους. Χαρακτηριστικά του είπαν ότι «μετά από δω θα τα πούμε κι έξω με σένα». Ουσιαστικά λοιπόν υπήρξε μια φραστική επίθεση με τον χορογράφο και μόνο. Εγώ φυσικά δεν ήμουν εκεί γιατί αν ήμουν εκεί δεν θα είχε συμβεί όλο αυτό. Μετά λοιπόν μπήκα στη μέση κι εννοείται δεν θα δοθεί άλλη έκταση. Βγήκα μάλιστα και δημοσίως και ζήτησα συγνώμη στον χορογράφο γιατί σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται η στάση που κρατήθηκε από την δική μου οικογένεια. Να τονίσω επίσης, ότι έξω από το πλατό δεν υπήρχε μόνο δικό μου fun club, δηλαδή δεν ήταν εκατό fun της Ερωφίλης και επιτέθηκαν σε όλους και δεν ήμουν και η μόνη που άκουσα άσχημα σχόλια. Κατά την διάρκεια της εκπομπής όταν γίνονταν τα αρνητικά σχόλια γυρνάει ο Πέτρος Κωστόπουλος και λέει «Ναι, βέβαια να τα πούμε έξω», όποτε μην βρήκαμε παπά να θάψουμε 5-6. Δεν τα έκαναν όλα οι δικοί μου άνθρωποι και η οικογένεια μου. Αντέδρασε και η κριτική επιτροπή αλλά δεν ήταν τη στιγμή που δεν ήμουν εγώ στο stage», αποκαλύπτει η Ερωφίλη. Πόσο επηρέασαν την παίχτρια όμως τα σχόλια του Κώστα Καπετανίδη για τις στιλιστικές της επιλογές; «Τα αρνητικά σχόλια του Καπετανίδη για το ντύσιμο μου σίγουρα με επηρέασαν αλλά από τη στιγμή που πας σε ένα τέτοιο talent show κι έχεις υπογράψει ένα συμβόλαιο που λέει ότι πάσης φύσεως κριτική πρέπει να είναι αποδεκτή πας λίγο «ψυλλιασμένη», αν θέλεις. Προσωπικά, αυτό που είπα στους δικούς μου ανθρώπους από την πρώτη στιγμή που μπήκα στο παιχνίδι είναι να είστε προετοιμασμένοι ότι μπορεί να με βγάλουν και με εφτά εξώγαμα», λέει και η κουβέντα πηγαίνει στον άνδρα της. Ποια ήταν η συμβουλή του και πως αντιδρούσε εκείνος με τα αρνητικά σχόλια που άκουγε για την σύζυγο του;
«Ο άνδρας μου όταν άκουγε αυτές τις αρνητικές κριτικές μου έλεγε να κρατήσω μόνο τα θετικά, δηλαδή όταν ειπώθηκε ότι έχω «ψωμάκια», μου είπε να κάνω δίαιτα ή για τα στιλιστικά λάθη μου είπε να βάζω και την προσωπική μου πινελιά. Δεν είναι από τους ανθρώπους που θα αντιδράσουν αρνητικά ή θα συνεχίσουν το θέμα».
Υπήρξε στιγμή που η Ερωφίλη μετάνιωσε για τη συμμετοχή της στο Greek Idol; «Δεν υπήρξε ούτε μια στιγμή που να το μετάνιωσα και τώρα να γινόταν πάλι το παιχνίδι θα πήγαινα. Στόχος μου ήταν να προβληθώ και να με μάθει ο κόσμος. Η πρωτιά δεν με ενδιέφερε, δεν πήγα ποτέ με αυτό το σκεπτικό. Εμένα ο στόχος μου ήταν η επαγγελματική αποκατάσταση μετά το παιχνίδι, πράγμα το οποίο τώρα έχει αρχίσει να συμβαίνει», μας αποκαλύπτει. Όσο για τον εγκλεισμό της στο σπίτι μαζί με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες και αν υπήρχαν κόντρες και ίντριγκες λέει:
«Αρχικά ο εγκλεισμός στο σπίτι δεν ήταν τόσο εύκολος όσο είχα φανταστεί, αλλά ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία γιατί είχαμε έρθει αρκετά κοντά, ειδικά με την Μαλού και τον Τσακαλάκο. Όσο για τις κλίκες αυτό που ένιωσα εγώ κάποια στιγμή ήταν ότι υπήρξαν πηγαδάκια αλλά τα παιδιά μου είπαν ότι μιλούσαν για προσωπικά θέμα όταν θέλησα να το ξεκαθαρίσω». Τελειώνοντας η Ερωφίλη μας αποκάλυψε πως έχει ήδη δεχτεί επαγγελματικές προτάσεις από μεγάλα σχήματα.
«Έγιναν κάποιες προτάσεις για μεγάλο σχήμα για τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά δεν μπορώ να ανακοινώσω κάτι ακόμη».

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου